SFA

,,SFA este o aplicație care este destul de comod de utilizat”

,,SFA este o aplicație care este destul de comod de utilizat, a fost destul de ușor să îi instruim pe agenții noștri să acceseze facilitățile pe care le pune la dispoziție aplicația iar activitatea lor să funcționeze în parametrii pe care noi îi dorim.” ne declară administratorul special al companiei Gepeto Impex, Lucian Stănia.

Gepeto Impex este o companie producătoare de mezeluri din județul Constanța, localitatea Lumina înființată în anul 1998. Colaborăm din anul 2008 iar în prezent agenții de vânzări, în număr de 24, folosesc soluția Optimall SFA în regim Pre-Sales.     CLIENT: Gepeto INDUSTRIEDistribuție produse alimentare și nealimentare SERVICII: Producător și distribuitor de alimente SOLUȚIA OFERITĂ: Optimall SFA

Prezentare generală

,,Numele meu este Lucian Stănia, sunt administratorul special al companiei Gepeto Impex S.A producător și distribuitor al mezelurilor ce poartă brandul Gepeto, companie înființată în 1998, prezentă în locația actuală de la Lumina, județul Constanța din 2008. În momentul de față compania noastră acoperă tot sudul țării prin colaborări cu parteneri sau distribuție proprie. Utilizăm în momentul de față mai multe canale de vânzare. Pe lângă distribuția proprie și colaborarea cu parteneri, avem o colaborare externă în Spania dar și colaborarea cu conturile din România. În ultimii 3 ani, compania are un ritm de dezvoltare mai alert, rezultatele financiare de la finalul anului trecut indică o creștere cu 15% față de anul anterior.” https://www.youtube.com/watch?v=qtEf4n9jOQ8&t=3s

1.Care a fost principala problemă cu care v-ați confruntat și care v-a determinat să apelați la soluția Optimall SFA?

,,Principala problemă cu care ne-am confruntat și care a condus la căutarea unei soluții alternative vis-a-vis de soluția pe care o utilizam înainte, a fost pe deoparte dezvoltarea activității noastre și atingerea unui nivel foarte mare dar și problemele pe care le cauza aplicația anterioară pe care o utilizam. Pe lângă asta, am avut nevoie de o echipă tânără care să fie alături de noi și care să răspundă solicitărilor noastre imediat pentru a reduce timpul de răspuns vis-a-vis de problemele care nu contenesc să apară în activitatea pe care o desfășurăm în fiecare zi.”

2. Care a fost motivul pentru care ne-ați ales?

,,Ne-a plăcut foarte mult echipa care a venit și care s-a pus la dispoziția noastră. I-am testat limitele acestei echipe în nenumărate rânduri, de cele mai multe ori au răspuns foarte rapid. Poate au fost și situații în care solicitările noastre au venit mult prea multe și mult prea repede, dar nota e 9,80.”

3. Care sunt beneficiile în urma implementării soluției Optimall SFA?

,,În primul rând modul în care funcționează soluția, accesul la informație și modul cum răspunde la modificările setate de pe serverul principal de la noi de la birou. Este o aplicație care este destul de comod de utilizat, a fost destul de ușor să îi instruim pe agenții noștri să acceseze facilitățile pe care le pune la dispoziție aplicația iar activitatea lor să funcționeze în parametrii pe care noi îi dorim.” soluția Optimall SFA

4. Veți recomanda soluția Optimall SFA?

,,Da, o să o recomandăm. Am recomandat-o deja. Nu știu câți au contactat deja departamentele voastre de resort dar noi am făcut lobby atât cât am putut.” Soluția Optimall SFA by AROBS este ceea ce ai nevoie pentru compania ta. Contactează-ne la numărul de telefon: 0264 202 118 pentru o ofertă personalizată după nevoile tale.