// Pasul 1

Trimite echipamentul in service

Clientul va trimite echipamentul in service-ul AROBS pe adresa: Str. Constantin Brancusi nr.78, etaj 2, Cluj-Napoca, jud. Cluj si va trimite un e-mail pe adresa optimall_service@arobs.ro, în care se va descrie defectul reclamat, seria echipamentului, numărul de telefon al unei persoane de contact și adresa de livrare a echipamentului trimis. Aparatul trebuie însoțit de certificatul de garanție și de accesoriile lui originale (încărcător, acumulator).

Costul de livrare este suportat de expeditor!

Pasul 1

// Pasul 2

AROBS confirmă primirea

Când se primește echipamentul, reprezentantul departamentului service AROBS va trimite un e-mail de răspuns prin care clientul va fi anunțat că s-a recepționat produsul defect precum și numărul de înregistrare al echipamentului.

Pasul 2

// Pasul 3

AROBS procesează cererea

În cazul în care produsul trimis nu face obiectul garanției, iar remedierea defecțiunii reclamate implică costuri, acestea vor fi transmise clienților pentru aprobarea lor în maxim 2 zile lucrătoare.

Dacă există costuri și clientul le acceptă prin raspuns la e-mail, se va începe procedura de reparație a echipamentului hardware.

Pasul 3

NOTĂ

  1. În cazul în care clientul nu trimite un email cu defectul reclamat, se va taxa valoarea de 8 euro + TVA, reprezentând constatarea defectului (verificarea echipamentului hardware pentru a afla defectul).
  2. Termenul maxim de aducere la conformitate pentru produsele aflate în garanție este de 15 zile din momentul recepționării coletului.
Notă