
Solina România & Optimall Logistic – povestea parteneriatului nostru
Povestea Solina România, unul dintre cei mai importanți parteneri ai industriei alimentare, a început în urmă cu peste 20 de ani. Astăzi, compania este în
Cu Optimall Logistic:
• reduci numărul de kilometri parcurși cu minim 30%
• ai nevoie de minim 25% mai puține mașini în flota ta de distribuție
• cheltui cu minim 15% mai puțin pentru costurile de carburant
• îmbunătățești timpul de livrare cu minim 20%
• reduceri considerabil uzura flotei tale
• optimizezi volumul total de marfă pentru livrări eficiente și ecologice
Optimall Logistic este un produs software focusat pe creșterea eficienței transportului în livrarea mărfurilor, minimizarea costurilor totale de distribuție și menținerea unui nivel ridicat al calității serviciilor oferite. Oferă posibilitatea de a planifica rutele de livrare, de a optimiza volumul total de marfă transportat pe fiecare rută și de a urmări în timp real vehiculele, în raport cu rutele planificate, evitând astfel abaterile de la traseul stabilit. Structurată pe noile tehnologii și tendințe, Optimall Logistic asigură eficientizarea afacerilor în segmentul de livrare de bunuri, optimizarea rutelor de livrare, efectuate de către șoferii livratori.
Mai multe informații găsești aici: Ce este Optimall Logistic?
Soluția Optimall Logistic compusă din 2 elemente conectate între ele: Optimall Logistic WEB și Optimall Logistic Mobile. Logistic WEB se va interfața cu sistemul de gestiune și va prelua toate informațiile necesare fiind o aplicație destinată dispecerilor. Logistic Mobile va fi instalată pe un smartphone cu sistem de operare Android fiind adresată șoferilor livratori.
Aplicația Optimall Logistic WEB – este un instrument adresat dispecerilor care coordonează și planifică optimizarea desfășurării întregului proces logistic.
Soluția permite planificarea eficientă a operațiunilor de livrare pe rute optime, ținându-se cont de tipul de autovehicul disponibil, precum și de câteva criterii de rutare.
Prin intermediul acestei platforme WEB, dispecerul poate să: optimizeze rute, vizualizeze în timp real un status al rutei și o comparație cu ruta efectuată, vizualizeze documentele gestionate de către șoferi, încasări, formulare sau chestionare.
Aplicația Optimall Logistic Mobile – este o aplicație adresată șoferilor livratori care efectuează rute zilnice la clienți pentru livrarea de marfă.
Aplicația poate fi accesată prin intermediul unui smartphone, cu ajutorul cărora șoferii primesc în timp real informații despre comenzile ce trebuiesc livrate clienților.
După stabilirea rutei optime în aplicația Logistic WEB, fiecare șofer va vedea pe terminalul mobil lista de clienți, în ordinea de livrat din ziua curentă. De asemenea, prin selectarea unui client anume, se pot vizualiza informații detaliate despre acesta precum: adresa, cod fiscal, sold, date de contact etc.
Șoferul are posiblitatea de a încasa parțial sau total facturile restante ale clienților. După confirmarea sumei se va printa o chitanță pe imprimanta termică cu bluetooth conectată la terminal. Încasările efectuate peste zi de către șoferi se vor importa în ERP-ul companiei eliminând munca suplimentară a departamentului de contabilitate.
,,Ne-a plăcut foarte mult echipa care a venit și care s-a pus la dispoziția noastră. I-am testat limitele acestei echipe în nenumărate rânduri, de cele mai multe ori au răspuns foarte rapid. Poate au fost și situații în care solicitările noastre au venit mult prea multe și mult prea repede, dar nota e 9,80.”
,,În primul rând ați avut un feedback foarte bun de la cei care au achiziționat soluțiile Optimall, ceea ce ne-a făcut să ne îndreptăm puțin atenția către dumneavoastră."
,,Ne-au oferit suportul și practic, au făcut ceea ce noi ne-am dorit să obținem. Nu a fost o chestiune de a alege pur și simplu, mai degrabă aș zice că am dezvoltat împreună și rezultatul sunt cifrele frumoase pe care le avem azi împreună.”
,,Suntem mulțumiți că am ales să colaborăm cu furnizorul de software de automatizare Optimall, care a fost receptiv la solicitările noastre de customizare a soluției astfel încât aceasta să se plieze pe nișa organizației SNRB. În plus, dat fiind avantajul unui sistem informatic modular, flexibil, știm că soluția va putea fi adaptată continuu pentru a răspunde noilor provocări.”
,,Am crezut în voi. La noi nu sunt în Dolj atât de dezvoltați cei care se ocupă cu partea de IT. Și atunci am considerat ca să mergem pe AROBS.”
“Optimall a fost modelat fix după nevoile noastre. Ne-a demonstrat că AROBS e o firmă de încredere și ne putem baza pe ei în orice situație.”
,,Cel mai mult am apreciat la echipa Optimall, capacitatea și implicarea în procesul de modelare a aplicației pe nevoile noastre.”
,,V-am ales deoarece am realizat că echipa Optimall poate personaliza soluțiile exact pentru nevoile noastre având mereu suport tehnic pentru orice problemă întâmpinată.”
,,Cel mai mult mi-a plăcut că este o echipă tânără, noi fiind tineri au venit niște oameni tineri care ne-au răspuns pe loc la toate dorințele noastre. Aveți chestia asta? DA! O putem implementa? DA! De când? De ieri. Adică ne-am completat cum se completează două mâni, voi tineri, noi tineri, voi ați avut ce voiam noi. A fost dragoste la prima vedere.”
Povestea Solina România, unul dintre cei mai importanți parteneri ai industriei alimentare, a început în urmă cu peste 20 de ani. Astăzi, compania este în
Top Gel
Superfood Company
Magic Tic-Tac
Un-Doi Centrul de Plăți
Aldis
Gepeto Impex
Soluția Optimall Logistic se interfațează cu orice sistem ERP, nemaifiind nevoie să suporți costurile de schimbare a programului de gestiune.
Gestionezi mai ușor resursele disponibile cum ar fi mașinile și șoferii livratori.
Automatizezi toate procesele logistice.
Utilizezi eficient toate resursele logistice.
Planifici mai rapid rutele și comenzile pe fiecare vehicul în parte.
Optimall Logistic se integrează cu soluții de monitorizare flotă auto precum TrackGPS by AROBS.