// creează-ți propriul magazin online

E-COMMERCE se împarte în două categorii: B2B în care clienții țintă sunt persoane juridice și B2C în care clienții targetați sunt persoanele fizice.

Platforma B2B este legătura de comunicare digitală între distribuitor/importator/producător și revânzător, reprezentând un magazin online (aplicație web) prin prisma căruia partenerii de business au acces la gama de produse comercializată de către compania ta.

Platforma B2C reprezintă magazinul online prin care se realizează tranzacțiile de vânzare ale produselor sau serviciilor oferite de către compania ta către consumatorii finali. Magazinul tău online va cuprinde toate categoriile de produse comercializate de către compania ta, prețuri, poze, discount-uri etc.

Cum funcționează un magazin online?
La platformele de tip B2B, distribuitorul/importatorul/producătorul pune la dispoziția partenerilor săi de business oferta de produse și servicii, stocul disponibil, discount-uri aferente având totodată și posibilitatea de a seta oferte personalizate și specifice doar anumitor categorii de clienți. Cumpărătorul (persoană juridică) accesează platforma B2B și plasează singur o comandă care ajunge direct în ERP-ul companiei.
// începe să vinzi rapid și ușor

Care sunt avantajele oferite de platformele e-commerce?

Platformele de e-commerce B2B și B2C vin în ajutorul companiilor care își doresc să-și diversifice canalele de vânzare, abordând astfel și realizarea vânzării în mediul online.

1. Platforma B2B

Platforma B2B se va integra cu sistemul ERP al companiei tale pentru a sincroniza toate informațiile importante precum: informații despre clienți, politicile comerciale stabilite între compania ta și parteneri, prețurile disponibile, comenzile plasate, stocurile, facturile etc.

Ce este ERP?

ERP (Enterprise Resource Planning) este un program software pe care companiile îl folosesc pentru a gestiona activitățile de afaceri precum: contabilitatea, aprovizionarea, managementul proiectelor și operațiunile lanțului de distribuție.

Cu câte ERP-uri ne interfațăm?

Până în prezent ne-am interfațat cu peste +75 tipuri de ERP-uri printre care se numără: WinMentor, WinMentor Enterprise, Socrate, bc Manager, SoftOne, hMarfa, Asis, DistribNet, Classoft, X5, Navision, Atlantis, Ascent, Enovator, Charisma ERP, Senior ERP, Wizrom ERP, SICO ERP și multe altele.

Odată integrată soluția Warehouse Management System cu sistemul de gestiune ERP toate activitățile din cadrul unei companii sunt ușor de controlat începând de la recepția mărfii, mișcări interne ale mărfii, pregătirea comenzilor și până la expedierea acestora din depozit.

Am nevoie de ERP?

Optimall WMS software poate funcționa și independent de ERP, “ stand alone ”, putând fi configurată personalizat după specificul și nevoile de business particulare ale companiei tale.

Ce este ERP?

ERP (Enterprise Resource Planning) este un program software pe care companiile îl folosesc pentru a gestiona activitățile de afaceri precum: contabilitatea, aprovizionarea, managementul proiectelor și operațiunile lanțului de distribuție.

Cu câte ERP-uri ne interfațăm?

Până în prezent ne-am interfațat cu peste +75 tipuri de ERP-uri printre care se numără: WinMentor, WinMentor Enterprise, Socrate, bc Manager, SoftOne, hMarfa, Asis, DistribNet, Classoft, X5, Navision, Atlantis, Ascent, Enovator, Charisma ERP, Senior ERP, Wizrom ERP, SICO ERP și multe altele.

Odată integrată soluția Warehouse Management System cu sistemul de gestiune ERP toate activitățile din cadrul unei companii sunt ușor de controlat începând de la recepția mărfii, mișcări interne ale mărfii, pregătirea comenzilor și până la expedierea acestora din depozit.

Am nevoie de ERP?

Optimall WMS software poate funcționa și independent de ERP, “ stand alone ”, putând fi configurată personalizat după specificul și nevoile de business particulare ale companiei tale.

Disponibilitate
Partenerii tăi nu vor mai fi limitați la programul de lucru, acest magazin online fiind disponibil 24 de ore din 24.
Accesibilitate
Platforma de e-commerce poate fi accesată de oriunde și de pe orice dispozitiv ( telefon, tabletă, PC) ce are o conexiune la internet.
Optimizarea cheltuielilor și creșterea vânzărilor
Reducerea numărului de vizite la clienți și canalizarea forței de vânzări spre deschiderea de noi oportunități de business pentru compania ta.
Personalizare
Poți seta discounturi și prețuri speciale pentru fiecare client în parte.
Eficiență
Crești eficiența prin inserarea automata a comenzilor direct în ERP-ul companiei tale.

2. Platforma B2C

Platforma B2C se va integra cu sistemul de gestiune (ERP) sincronizând toate datele cu privire la: comenzile plasate în magazinul online care vor ajunge direct în ERP, prețurile stabilite, stocurile produselor și informații despre clienți oferite de către aceștia la înregistrarea în magazinul online.

Clienți
Te adresezi unui număr mai mare de potențiali clienți, aceștia nemaifiind limitați la programul de muncă al companiei sau la locația acestuia.
Metode de plată
Metode sigure de plată online prin carduri de credit/debit, cash sau plata la livrare.
Creșterea vânzărilor
Crești vânzările considerabil adresându-te unui număr mult mai mare de clienți potențiali.
Reducerea ciclului de vânzare
Reduci la minim cliclul de vânzare-livrare-facturare-încasare.
// crește-ți afacerea cu noi surse de venit

De ce să alegi platformele de e-commerce?

// Optimall E-COMMERCE B2B ȘI B2C

Beneficiile platformelor e-commerce

Administrare simplă
Administrezi simplu și rapid magazinul online, personalizându-l în funcție de preferințe.
Reducerea costului de vânzare
Comenzile clienților tăi vor ajunge direct în ERP-ul companiei tale.
Automatizare

Automatizezi toate procesele logistice.

Informații personalizate
Poți seta informații personalizate pentru fiecare client în parte.
// Discută cu noi

CERE OFERTĂ

Lasă-ne datele tale de contact, iar în mai puțin de 24h vei fi contactat de către unul din reprezentanții de vânzări.

(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.