Optimall Connector

Integrare ecommerce cu ERP prin ConnectoR

Optimall Connector
integrare ERP cu magazin online

Integrare ERP cu magazinul online: Optimall ConnectoR facilitează sincronizarea comenzilor, prețurilor, clienților, stocurilor dintre un magazin online și sistemul de gestiune.

Serviciul Optimall ConnectoR actualizează în timp real stocurile, prețurile din magazinul online și preia comenzile în ERP.

Conectivitatea reprezintă o caracteristică esențială a comerțului electronic. În esență, procesul de integrare erp cu magazinul online se derulează astfel: În momentul în care o persoană finalizează o achiziție într-un magazin online, depozitul va fi notificat instant și va putea începe deja ambalarea și pregătirea comenzii. Simultan, clientul va primi un mesaj actualizat cu informații legate de starea coletului, odată ce personalul din depozit verifică alerta și inițiază comanda. 

SINCRONIZARE COMENZI

Cum funcționează Optimall ConnectoR?

Serviciul Optimall ConnectoR este legătura informatică dintre magazinul tău online și sistemul de gestiune (ERP). Toate datele importante (prețuri, stocuri) se preiau din ERP-ul companiei și ajung în magazinul tău online. Totodată informațiile noi din magazinul online (clienți noi, comenzi noi) vor fi transmise în ERP cu ajutorul serviciului informatic Optimall ConnectoR.

connector

Hiper- conectivitatea din cadrul comerțului electronic oferă posibilitatea comercianților de a integra instant și fără probleme diferiți parteneri pentru operațiuni sau furnizori de servicii. Mai exact, tot ceea ce ține de vânzările dintr-un magazin online, precum înregistrarea mărfurilor, gestiunea comenzilor, transportul, plata, serviciul pentru clienți sau marketing-ul pot fi integrate într-o singură platformă administrativă care simplifică procesul.

Construit experiența de +15 ani a echipei Optimall în automatizarea afacerilor din FMCG, Retail și Horeca, serviciul Optimall ConnectoR este cea mai bună opțiune pentru implementarea oricărei direcții strategice de integrare erp cu magazinul online. 

Integrare ERP cu magazinul online

Cum te ajută Optimall ConnectoR?

WebAPI

Avantajele serviciului informatic Optimall ConnectoR

Optimall ConnectoR se integrează cu orice sistem de gestiune.

Crește productivitatea muncii angajatului, acesta orientându-se spre îndeplinirea altor taskuri. Automatizare prin integrare ERP cu magazin online. 

Reduce timpul de lucru al angajatului prin sincronizarea automată.

Eviți erorile, întâmpinate frecvent, în administrarea unui magazin online.

Elimini necesitatea urmăririi stocurilor și a actualizării manuale prin serviul informativ de integrare ERP cu magazinul online.

Experiența celor 17 ani, în ceea ce privește interfațarea cu sistemele de gestiune, va duce la o implementare rapidă și sigură a serviciului ConnectoR.

Trenduri în ecommerce și soluții ERP

În România, sectorul comerțului electronic a fost accelerat de pandemie, în anul 2020, fiind estimat la valoarea de 5,6 miliarde de euro, cu 30% mai mult decât anul anterior, conform datelor oficiale ale GpeC și ARMO (Asociația Română a Magazinelor Online).

În anul 2019, 36% dintre companiile din Uniunea Europeană utilizau soluții software de tip ERP. Procentajul utilizării soluțiilor ERP pornește de la 30%, în cazul companiilor mici și ajunge până la 80%, în cazul companiilor mari, conform datelor din 2019 din Uniunea Europeană. La nivel national, în România, doar 26% din totalul întreprinderilor utilizează ERP.

În anul 2020, Europa a fost a treia cea mai mare piață de comerț electronic la nivel global, înregistrând venituri de 460.5 miliarde USD. Până în anul 2025, o rată anuală de creștere cu 7,3% ar putea aduce venituri de aproximativ 655,6 miliarde USD. Piața globală de comerț electronic va depăși două trilioane USD, în anul 2020. 

  • În anul 2021, se preconizează că piața comerțului electronic va ajunge la venituri în valoare de 3.208 milioane USD.
  • Rata de creștere anuală (CAGR 2021-2025) a veniturile se estimează a ajunge la valoarea de 9,2%, așadar se estimează că volumul de piață va ajunge la 4.562 milioane USD până în anul 2025.
  • Industria Fashion reprezintă cel mai mare segment de piață, fiind estimată la un volum de piață de 1.193 milioane USD, în anul 2021.
  • China este principala țară generatoare de profituri și motoul comerțului electronic, cu un volum de piață estimat la valoarea de 1.542.551 milioane USD, în anul 2021.
  • Numărul de utilizatori de pe piața de comerț electronic este preconizat să ajungă la 10,6 milioane, până în anul 2025.
  • În anul 2021, rata de penetrare la nivel de utilizatori va ajunge la 48,1%, iar în anul 2025, se preconizează că va atinge valoarea de 56,7%.
  • Conform așteptărilor, venitul mediu lunar pe utilizator (APRU) va ajunge la valoarea de 348,5 milioane USD.

 

Conectivitatea reprezintă metoda prin care diferite procese sunt legate sistematic într-o singură rețea. Acest concept își are originea încă din anii 2000 și continuă să se dezvolte până în prezent. Însă, dezvoltarea sa până la stadiul de hiperconectivitate are la bază trei inovații: Internetul, tehnologia mobilă și IoT. Un alt factor care a accelerat progresul, în opinia experților, este reprezentat de ascensiunea rețelelor sociale.

În ultimii ani, conectivitatea interumană a creat noi modalități prin care persoanele comunica între ele cu ușurință, oricând și oriunde. Mesajele text, apelurile vocale și video, rețelele de socializare, e-mail-ul, diferite aplicații și platforme de comunicare reprezintă doar câteva exemple din acest amplu aspect. Cu toate acestea, hiperconectivitatea nu se rezumă doar la interacțiunile dintre oameni. Conceptul de hiperconectivitate cuprinde toate conexiunile instante între oricare două entități, inclusiv cele dintre o persoană și o mașină, dintre două mașini sau dintre două platforme.

Hiperconectivitatea din cadrul comerțului electronic oferă posibilitatea comercianților de a integra instant și fără probleme diferiți parteneri pentru operațiuni sau furnizori de servicii. Mai exact, tot ceea ce ține de vânzările dintr-un magazin online, precum înregistrarea mărfurilor, gestiunea comenzilor, transportul, plata, serviciul pentru clienți sau marketing-ul pot fi integrate într-o singură platformă administrativă care simplifică procesul.

Printre zecile de tehnologii legate de comerțul electronic, există una care le conectează pe toate. API-urile îmbunătățesc treptat aplicațiile și site-urile de comerț electronic, conectându-le între ele.

API-urile pentru e-commerce îi ajută pe dezvoltatori să transfere informații de la un software la altul și apoi să utilizeze aceste date într-o singură interfață cu utilizatorul.

API-urile funcționează ca o platformă extensibilă care se integrează cu diverse soluții, astfel încât companiile să poată profita de funcționalitatea lor existentă fără a construi caracteristici de la zero.

Ce spun clienții Optimall despre noi:

,,Ne-a plăcut foarte mult echipa care a venit și care s-a pus la dispoziția noastră. I-am testat limitele acestei echipe în nenumărate rânduri, de cele mai multe ori au răspuns foarte rapid. Poate au fost și situații în care solicitările noastre au venit mult prea multe și mult prea repede, dar nota e 9,80.”

Lucian Stănia Administrator Special, Gepeto Imepx

,,În primul rând ați avut un feedback foarte bun de la cei care au achiziționat soluțiile Optimall, ceea ce ne-a făcut să ne îndreptăm puțin atenția către dumneavoastră."

Claudiu Georgescu Manager IT, Magic Tic Tac

,,Ne-au oferit suportul și practic, au făcut ceea ce noi ne-am dorit să obținem. Nu a fost o chestiune de a alege pur și simplu, mai degrabă aș zice că am dezvoltat împreună și rezultatul sunt cifrele frumoase pe care le avem azi împreună.

Lucian Matei Director de vânzări, Superfood Company

,,Suntem mulțumiți că am ales să colaborăm cu furnizorul de software de automatizare Optimall, care a fost receptiv la solicitările noastre de customizare a soluției astfel încât aceasta să se plieze pe nișa organizației SNRB. În plus, dat fiind avantajul unui sistem informatic modular, flexibil, știm că serviciul va putea fi adaptat continuu pentru a răspunde noilor provocări.”

Andrei Orban Project Manager, SNRB

,,Am crezut în voi. La noi nu sunt în Dolj atât de dezvoltați cei care se ocupă cu partea de IT. Și atunci am considerat ca să mergem pe AROBS.”

Olaru Viorel Director General, Top Gel

“Optimall a fost modelat fix după nevoile noastre. Ne-a demonstrat că AROBS e o firmă de încredere și ne putem baza pe ei în orice situație.”

George Pițigoi Directorul de Dezvoltare și Risc, Nitela

,,Cel mai mult am apreciat la echipa Optimall, capacitatea și implicarea în procesul de modelare a aplicației pe nevoile noastre.”

Călin Chira Director de Vânzări, Un-Doi Centrul de Plăți

,,V-am ales deoarece am realizat că echipa Optimall poate personaliza soluțiile exact pentru nevoile noastre având mereu suport tehnic pentru orice problemă întâmpinată.”

Octavian Corici Administrator, Electric Valcor

,,Cel mai mult mi-a plăcut că este o echipă tânără, noi fiind tineri au venit niște oameni tineri care ne-au răspuns pe loc la toate dorințele noastre. Aveți chestia asta? DA! O putem implementa? DA! De când? De ieri. Adică ne-am completat cum se completează două mâni, voi tineri, noi tineri, voi ați avut ce voiam noi. A fost dragoste la prima vedere.”

Ene Ștefan Director de Vânzări, Aldis

Top Gel

Superfood Company

Magic Tic-Tac

Un-Doi Centrul de Plăți

Aldis

Gepeto Impex

Discută cu noi

CERE OFERTĂ

Lasă-ne datele tale de contact, iar în mai puțin de 24h vei fi contactat
de către unul din reprezentanții de vânzări.

Cere Ofertă

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.