integrare ERP cu magazin online
// /Optimall ConnectoR

Integrare ecommerce cu ERP prin ConnectoR

Integrare ecommerce cu ERP-ul companiei tale: Optimall ConnectoR facilitează sincronizarea comenzilor, prețurilor, clienților, stocurilor dintre un magazin online și sistemul de gestiune.

Conectivitatea reprezintă o caracteristică esențială a comerțului electronic. În esență, procesul de integrare ERP cu magazinul online se derulează astfel: În momentul în care o persoană finalizează o achiziție într-un magazin online, depozitul va fi notificat instant și va putea începe deja ambalarea și pregătirea comenzii. Simultan, clientul va primi un mesaj actualizat cu informații legate de starea coletului, odată ce personalul din depozit verifică alerta și inițiază comanda.

// SINCRONIZARE COMENZI

Cum funcționează Optimall ConnectoR?

Serviciul de integrare ecommerce Optimall ConnectoR este legătura informatică dintre magazinul tău online și sistemul de gestiune (ERP). Toate datele importante (prețuri, stocuri) se preiau din ERP-ul companiei și ajung în magazinul tău online. Totodată informațiile noi din magazinul online (clienți noi, comenzi noi) vor fi transmise în ERP cu ajutorul serviciului informatic Optimall ConnectoR.

Optimall ConnectoR

Hiper- conectivitatea din cadrul comerțului electronic oferă posibilitatea comercianților de a integra instant și fără probleme diferiți parteneri pentru operațiuni sau furnizori de servicii. Mai exact, tot ceea ce ține de vânzările dintr-un magazin online, precum înregistrarea mărfurilor, gestiunea comenzilor, transportul, plata, serviciul pentru clienți sau marketing-ul pot fi integrate într-o singură platformă administrativă care simplifică procesul.

Construit experiența de +15 ani a echipei Optimall în automatizarea afacerilor din FMCG, Retail și Horeca, serviciul Optimall ConnectoR este cea mai bună opțiune pentru implementarea oricărei direcții strategice de integrare erp cu magazinul online.

// Integrare ERP cu magazinul online

Cum te ajută Optimall ConnectoR?

solutie webapi
// Optimall connector

Avantajele serviciului informatic Optimall ConnectoR

Interfațare cu orice ERP
Optimall ConnectoR se integrează cu orice sistem de gestiune.
Productivitate ridicată
Crește productivitatea muncii angajatului, acesta orientându-se spre îndeplinirea altor taskuri. Automatizare prin integrare ERP cu magazin online.
Timp Redus
Reduce timpul de lucru al angajatului prin sincronizarea automată.
Erori reduse
Eviți erorile, întâmpinate frecvent, în administrarea unui magazin online.
Sincronizare automată
Elimini necesitatea urmăririi stocurilor și a actualizării manuale prin serviul informativ de integrare ERP cu magazinul online.
Experiența noastră
Experiența celor 17 ani, în ceea ce privește interfațarea cu sistemele de gestiune, va duce la o implementare rapidă și sigură a serviciului ConnectoR.
// Optimall connector

Trenduri în ecommerce și soluții ERP

Ecommerce în România
Optimall ConnectoR se integrează cu orice sistem de gestiune.
Sistemele ERP în România
În anul 2019, 36% dintre companiile din Uniunea Europeană utilizau soluții software de tip ERP. Procentajul utilizării soluțiilor ERP pornește de la 30%, în cazul companiilor mici și ajunge până la 80%, în cazul companiilor mari, conform datelor din 2019 din Uniunea Europeană. La nivel national, în România, doar 26% din totalul întreprinderilor utilizează ERP.
E-commerce în Europa
În anul 2020, Europa a fost a treia cea mai mare piață de comerț electronic la nivel global, înregistrând venituri de 460.5 miliarde USD. Până în anul 2025, o rată anuală de creștere cu 7,3% ar putea aduce venituri de aproximativ 655,6 miliarde USD. Piața globală de comerț electronic va depăși două trilioane USD, în anul 2020. În anul 2021, se preconizează că piața comerțului electronic va ajunge la venituri în valoare de 3.208 milioane USD. Rata de creștere anuală (CAGR 2021-2025) a veniturile se estimează a ajunge la valoarea de 9,2%, așadar se estimează că volumul de piață va ajunge la 4.562 milioane USD până în anul 2025. Industria Fashion reprezintă cel mai mare segment de piață, fiind estimată la un volum de piață de 1.193 milioane USD, în anul 2021. China este principala țară generatoare de profituri și motoul comerțului electronic, cu un volum de piață estimat la valoarea de 1.542.551 milioane USD, în anul 2021. Numărul de utilizatori de pe piața de comerț electronic este preconizat să ajungă la 10,6 milioane, până în anul 2025. În anul 2021, rata de penetrare la nivel de utilizatori va ajunge la 48,1%, iar în anul 2025, se preconizează că va atinge valoarea de 56,7%. Conform așteptărilor, venitul mediu lunar pe utilizator (APRU) va ajunge la valoarea de 348,5 milioane USD.
Hiper-conectivitatea

Conectivitatea reprezintă metoda prin care diferite procese sunt legate sistematic într-o singură rețea. Acest concept își are originea încă din anii 2000 și continuă să se dezvolte până în prezent. Însă, dezvoltarea sa până la stadiul de hiperconectivitate are la bază trei inovații: Internetul, tehnologia mobilă și IoT. Un alt factor care a accelerat progresul, în opinia experților, este reprezentat de ascensiunea rețelelor sociale.

În ultimii ani, conectivitatea interumană a creat noi modalități prin care persoanele comunica între ele cu ușurință, oricând și oriunde. Mesajele text, apelurile vocale și video, rețelele de socializare, e-mail-ul, diferite aplicații și platforme de comunicare reprezintă doar câteva exemple din acest amplu aspect. Cu toate acestea, hiperconectivitatea nu se rezumă doar la interacțiunile dintre oameni. Conceptul de hiperconectivitate cuprinde toate conexiunile instante între oricare două entități, inclusiv cele dintre o persoană și o mașină, dintre două mașini sau dintre două platforme.

Hiperconectivitatea din cadrul comerțului electronic oferă posibilitatea comercianților de a integra instant și fără probleme diferiți parteneri pentru operațiuni sau furnizori de servicii. Mai exact, tot ceea ce ține de vânzările dintr-un magazin online, precum înregistrarea mărfurilor, gestiunea comenzilor, transportul, plata, serviciul pentru clienți sau marketing-ul pot fi integrate într-o singură platformă administrativă care simplifică procesul.

Ce este un API și ce rol are în e-commerce?

Printre zecile de tehnologii legate de comerțul electronic, există una care le conectează pe toate. API-urile îmbunătățesc treptat aplicațiile și site-urile de comerț electronic, conectându-le între ele.

API-urile pentru integrare ecommerce îi ajută pe dezvoltatori să transfere informații de la un software la altul și apoi să utilizeze aceste date într-o singură interfață cu utilizatorul.

API-urile funcționează ca o platformă extensibilă care se integrează cu diverse soluții, astfel încât companiile să poată profita de funcționalitatea lor existentă fără a construi caracteristici de la zero.

// Optimall

Ce spun clienții Optimall despre noi:​

// TESTIMONIALE CLIENȚI OPTIMALL LOGISTIC

Cum ajută software-ul de optimizare rute în gestionarea lanțului de aprovizionare?

Top Gel
Superfood Company
Magic Tic-Tac
Un-Doi Centrul de Plăți
Aldis
Gepeto Impex
// Discută cu noi

CERE OFERTĂ

Lasă-ne datele tale de contact, iar în mai puțin de 24h vei fi contactat de către unul din reprezentanții de vânzări.

(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.