Integrare ecommerce cu ERP prin ConnectoR
Integrare ecommerce cu ERP-ul companiei tale: Optimall ConnectoR facilitează sincronizarea comenzilor, prețurilor, clienților, stocurilor dintre un magazin online și sistemul de gestiune.
Conectivitatea reprezintă o caracteristică esențială a comerțului electronic. În esență, procesul de integrare ERP cu magazinul online se derulează astfel: În momentul în care o persoană finalizează o achiziție într-un magazin online, depozitul va fi notificat instant și va putea începe deja ambalarea și pregătirea comenzii. Simultan, clientul va primi un mesaj actualizat cu informații legate de starea coletului, odată ce personalul din depozit verifică alerta și inițiază comanda.
Cum funcționează Optimall ConnectoR?
Serviciul de integrare ecommerce Optimall ConnectoR este legătura informatică dintre magazinul tău online și sistemul de gestiune (ERP). Toate datele importante (prețuri, stocuri) se preiau din ERP-ul companiei și ajung în magazinul tău online. Totodată informațiile noi din magazinul online (clienți noi, comenzi noi) vor fi transmise în ERP cu ajutorul serviciului informatic Optimall ConnectoR.
Hiper- conectivitatea din cadrul comerțului electronic oferă posibilitatea comercianților de a integra instant și fără probleme diferiți parteneri pentru operațiuni sau furnizori de servicii. Mai exact, tot ceea ce ține de vânzările dintr-un magazin online, precum înregistrarea mărfurilor, gestiunea comenzilor, transportul, plata, serviciul pentru clienți sau marketing-ul pot fi integrate într-o singură platformă administrativă care simplifică procesul.
Construit experiența de +15 ani a echipei Optimall în automatizarea afacerilor din FMCG, Retail și Horeca, serviciul Optimall ConnectoR este cea mai bună opțiune pentru implementarea oricărei direcții strategice de integrare erp cu magazinul online.
Cum te ajută Optimall ConnectoR?
- Reducerea erorilor umane
- Fluxuri de date actualizate în timp real
- Comenzi gestionate într-un singur loc
- Control total asupra produselor din stoc
- Actualizări în timp real
- Costuri mici de gestionare a produselor
- Conexiune ERP cu magazinul online
Avantajele serviciului informatic Optimall ConnectoR
Trenduri în ecommerce și soluții ERP
Conectivitatea reprezintă metoda prin care diferite procese sunt legate sistematic într-o singură rețea. Acest concept își are originea încă din anii 2000 și continuă să se dezvolte până în prezent. Însă, dezvoltarea sa până la stadiul de hiperconectivitate are la bază trei inovații: Internetul, tehnologia mobilă și IoT. Un alt factor care a accelerat progresul, în opinia experților, este reprezentat de ascensiunea rețelelor sociale.
În ultimii ani, conectivitatea interumană a creat noi modalități prin care persoanele comunica între ele cu ușurință, oricând și oriunde. Mesajele text, apelurile vocale și video, rețelele de socializare, e-mail-ul, diferite aplicații și platforme de comunicare reprezintă doar câteva exemple din acest amplu aspect. Cu toate acestea, hiperconectivitatea nu se rezumă doar la interacțiunile dintre oameni. Conceptul de hiperconectivitate cuprinde toate conexiunile instante între oricare două entități, inclusiv cele dintre o persoană și o mașină, dintre două mașini sau dintre două platforme.
Hiperconectivitatea din cadrul comerțului electronic oferă posibilitatea comercianților de a integra instant și fără probleme diferiți parteneri pentru operațiuni sau furnizori de servicii. Mai exact, tot ceea ce ține de vânzările dintr-un magazin online, precum înregistrarea mărfurilor, gestiunea comenzilor, transportul, plata, serviciul pentru clienți sau marketing-ul pot fi integrate într-o singură platformă administrativă care simplifică procesul.
Printre zecile de tehnologii legate de comerțul electronic, există una care le conectează pe toate. API-urile îmbunătățesc treptat aplicațiile și site-urile de comerț electronic, conectându-le între ele.
API-urile pentru integrare ecommerce îi ajută pe dezvoltatori să transfere informații de la un software la altul și apoi să utilizeze aceste date într-o singură interfață cu utilizatorul.
API-urile funcționează ca o platformă extensibilă care se integrează cu diverse soluții, astfel încât companiile să poată profita de funcționalitatea lor existentă fără a construi caracteristici de la zero.
Ce spun clienții Optimall despre noi:
Cum ajută software-ul de optimizare rute în gestionarea lanțului de aprovizionare?
CERE OFERTĂ
Lasă-ne datele tale de contact, iar în mai puțin de 24h vei fi contactat de către unul din reprezentanții de vânzări.