Permite gestionarea produselor neperisabile, cât și perisabile, cu sau fără gestiune de loturi, având un flux de operații bine stabilit, bazat pe evidența codurilor de bare pentru fiecare produs.
Pentru citirea codurilor de bare se utilizează cititoare de coduri de bare wireless, dotate cu sistem de operare Android.
Pentru o evidență și transparență completă a operațiunilor, Warehouse Management System îți oferă posibilitatea de a urmări produsele pe serii, loturi și termene de valabilitate. Integrarea WMS software cu cititoarele de coduri de bare permite inventarierea mărfurilor dintr-o anumită locație din depozit, prin scanarea codurilor de bare, operatorul vizualizând stocul scriptic și faptic introdus de pe terminalul mobil.
Mai multe informații găsești aici: Ce este WMS?
Soluția Optimall WMS software – Managementul depozitelor dezvoltată de către compania noastră, și care vine în ajutorul companiilor cu depozite funcționează cu ajutorul 3 elemente software conectate între ele:
care se interfațează cu programul de gestiune ERP al companiei tale printr-o sincronizare de informații preia toate datele necesare (nomenclator articole, nomenclator clienți, nomenclator furnizori, stocuri, comenzi, prețuri, loturi ș.a.m.d.).
Aplicația Back Office se va instala pe serverul unde se regăsește și ERP-ul companiei tale. Preluarea datelor necesare (nomenclator articole, clienți, furnizori, stoc, comenzi, prețuri etc) realizându-se prin intermediul unei conexiuni Wi-Fi
Cu ajutorul aplicației Back Office se pot derula următoarele acțiuni:
– Generarea, listarea și exportarea rapoartelor
– Generarea etichetelor pentru locație
– Configurarea locațiilor
care va fi instalată pe cititoarele de coduri de bare cu Android, se va conecta la WMS Back Office și va prelua printr-o sincronizare toate datele necesare pentru efectuarea operațiunilor de către gestionari sau pickeri.
Cu ajutorul aplicației mobile se pot derula următoarele acțiuni:
– Recepția de marfă
– Ieșirea de marfă/Pregătirea și validarea comenzilor
– Transfer între locații
– Transfer între gestiuni
– Crearea comenzilor showroom
– Crearea bonului de consum
– Crearea notei de predare
– Returul de marfă
– Inventarierea
care reprezintă puntea de legătură programatică pentru preluarea și transmiterea automată a datelor înspre și dinspre aplicația moblilă și de Back Office Optimall WMS
ERP (Enterprise Resource Planning) este un program software pe care companiile îl folosesc pentru a gestiona activitățile de afaceri precum: contabilitatea, aprovizionarea, managementul proiectelor și operațiunile lanțului de distribuție.
Până în prezent ne-am interfațat cu peste +75 tipuri de ERP-uri printre care se numără: WinMentor, WinMentor Enterprise, Socrate, bc Manager, SoftOne, hMarfa, Asis, DistribNet, Classoft, X5, Navision, Atlantis, Ascent, Enovator, Charisma ERP, Senior ERP, Wizrom ERP, SICO ERP și multe altele.
Odată integrată soluția Warehouse Management System cu sistemul de gestiune ERP toate activitățile din cadrul unei companii sunt ușor de controlat începând de la recepția mărfii, mișcări interne ale mărfii, pregătirea comenzilor și până la expedierea acestora din depozit.
Optimall WMS software poate funcționa și independent de ERP, “ stand alone ”, putând fi configurată personalizat după specificul și nevoile de business particulare ale companiei tale.
,,Ne-a plăcut foarte mult echipa care a venit și care s-a pus la dispoziția noastră. I-am testat limitele acestei echipe în nenumărate rânduri, de cele mai multe ori au răspuns foarte rapid. Poate au fost și situații în care solicitările noastre au venit mult prea multe și mult prea repede, dar nota e 9,80.”
,,În primul rând ați avut un feedback foarte bun de la cei care au achiziționat soluțiile Optimall, ceea ce ne-a făcut să ne îndreptăm puțin atenția către dumneavoastră."
,,Ne-au oferit suportul și practic, au făcut ceea ce noi ne-am dorit să obținem. Nu a fost o chestiune de a alege pur și simplu, mai degrabă aș zice că am dezvoltat împreună și rezultatul sunt cifrele frumoase pe care le avem azi împreună.”
,,Suntem mulțumiți că am ales să colaborăm cu furnizorul de software de automatizare Optimall, care a fost receptiv la solicitările noastre de customizare a soluției astfel încât aceasta să se plieze pe nișa organizației SNRB. În plus, dat fiind avantajul unui sistem informatic modular, flexibil, știm că soluția va putea fi adaptată continuu pentru a răspunde noilor provocări.”
,,Am crezut în voi. La noi nu sunt în Dolj atât de dezvoltați cei care se ocupă cu partea de IT. Și atunci am considerat ca să mergem pe AROBS.”
“Optimall a fost modelat fix după nevoile noastre. Ne-a demonstrat că AROBS e o firmă de încredere și ne putem baza pe ei în orice situație.”
,,Cel mai mult am apreciat la echipa Optimall, capacitatea și implicarea în procesul de modelare a aplicației pe nevoile noastre.”
,,V-am ales deoarece am realizat că echipa Optimall poate personaliza soluțiile exact pentru nevoile noastre având mereu suport tehnic pentru orice problemă întâmpinată.”
,,Cel mai mult mi-a plăcut că este o echipă tânără, noi fiind tineri au venit niște oameni tineri care ne-au răspuns pe loc la toate dorințele noastre. Aveți chestia asta? DA! O putem implementa? DA! De când? De ieri. Adică ne-am completat cum se completează două mâni, voi tineri, noi tineri, voi ați avut ce voiam noi. A fost dragoste la prima vedere.”
Top Gel
Superfood Company
Magic Tic-Tac
Un-Doi Centrul de Plăți
Aldis
Gepeto Impex
Soluția Optimall WMS se interfațează cu orice sistem ERP, nemaifiind nevoie să suporți costurile de schimbare a programului de gestiune.
Asigurăm service și garanție pentru echipamentele hardware achiziționate.
Asigurăm asistență tehnică oferită de către echipa noastră de suport dedicată.
Aplicația Optimall WMS este intuitivă și oferă o interfață user friendly.
Personalizăm și adaptăm aplicația în funcție de specificul de business al companiei tale.
Ai acces la informații în timp real.
Optimizezi rotația stocurilor, mișcările interne ale mărfii, pregătirea comenzilor, recepția de marfă ș.a.m.d.
Reduci timpul de execuție a task-urilor.
Automatizarea fluxurilor de lucru din depozitul tău.
Ai acces la un set de rapoarte personalizate.
Reduci erorile în pregătirea și trimiterea mărfii la clienți, picking, inventar și altele.
Trasabilitatea informațiilor și a mișcărilor de stocuri
Crești productivitatea muncii datorită folosirii eficiente a timpului și a informației de către gestionari.
Reduci costurile prin eliminarea erorilor umane, a timpului de procesare de documente și a situațiilor de dublă operare.
Indentifici rapid nivelul stocurilor și stadiul produselor din depozitul tău.