MANAGEMENTUL PATRIMONIULUI ȘI INVENTAR CU OPTIMALL SMIS

Soluție de management al patrimoniului și inventar pentru companii și autorități publice. Integrabil cu ERP, dar și ca soluție stand-alone. 

Managementul patrimoniului si inventar cu OptimallSMIS

Inventarierea mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar

software inventar

Soluția Optimall SMIS pentru inventar și managementul patrimoniului

Optimall SMIS a fost creat pentru a ușura procesul de inventariere în companii, dar și pentru managementul și inventarierea patrimoniului în instituții publice. Soluția este adaptabilă pentru orice tip de organizație, iar aplicația de inventariere SMIS asigură integrarea cu ERP-ul existent.

  •  Primării
    •  Prefecturi
    •  Consilii județene
    •  Instituții de sănătate
    •  Direcții deconcentrate
    •  Unități de învățământ
    •  Institute de cercetare, etc.

Ce presupune inventarierea obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe?

Inventarierea patrimoniului în instituții publice, dar și inventarul în companii este esențial și trebuie realizat pentru a avea o evidență clară asupra fiecărui mijloc fix sau obiect de inventar deținut. Metoda de inventariere utilizată trebuie să fie cât mai eficientă.

  • Obiecte de inventar – sunt bunuri a căror durată de funcționare este mai mică de un an.
  •  
  • Mijloace fixe – sunt bunuri care generează anumite beneficii iar durata de utilizare a acestora depășește un an.
  •  

Mai multe informații găsești aici: Ce trebuie să știi despre inventarierea patrimoniului?

Care sunt funcționalitățile aplicației SMIS?

Optimall SMIS este format din:

1. Aplicația Back Office

care se interfațează cu ERP-ul companiei tale, și permite extragerea datelor din sistemul de gestiune, date precum: nomenclator articole, codurile mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar, gestiunile și structura acestora, etc.

Aplicația BackOffice se instalează pe serverul companiei, putând fi accesată de pe orice laptop sau calculator conectat în aceeași rețea cu serverul, fiind folosită pentru managementul userilor aplicației mobile Optimall SMIS, crearea și alocarea listelor de inventar pe useri pentru validarea, generarea, listarea și exportarea rapoartelor de inventar, setarea de drepturi și restricții pentru anumiți useri cât și listarea de etichete cu informații specifice pentru toate mijloacele fixe și obiectele de inventar din patrimoniul companiei.

  • 1.  Lista transferurilor
  • 2.  Lista de plusuri și minusuri
  • 3.  Lista activelor propuse spre casare
  • 4.  Lista globală de reconciliere

2. Aplicației Mobile

cu ajutorul căreia vom scana toate mijloacele și obiectele de inventar din companie. Aceasta va fi instalată pe un smartphone cu sistem de operare Android sau pe un cititor de coduri de bare.

Ai posibilitatea de a scana toate codurile de bare atașate pe mijloacele fixe și obiectele de inventar în vederea inventarierii propriu-zise.

  1. – Confirmarea intrării în patrimoniu a unui nou bun, prin scanarea codului de bare;
  • – Ieșirea din gestiune cu propunere de: vânzare, casare și sponsorizare;
  • – Realizarea operațiunii de transfer între gestiuni;
  • – Observații operative pe cod de bare scanat;
  • – Fiecare utilizator va avea drepturi de scanare specifice.
  •  

3. Interfața cu ERP

care reprezintă puntea de legătură programatică pentru preluarea și transmiterea automată a datelor înspre și dinspre aplicația moblilă și de Back Office Optimall SMIS.

ERP (Enterprise Resource Planning) este un program software pe care companiile îl folosesc pentru a gestiona activitățile de afaceri precum: contabilitatea, aprovizionarea, managementul proiectelor și operațiunile lanțului de distribuție.

Până în prezent ne-am interfațat cu peste +75 tipuri de ERP-uri  printre care se numără: WinMentor, WinMentor Enterprise, Socrate, bc Manager, SoftOne, hMarfa, Asis, DistribNet, Classoft, X5, Navision, Atlantis, Ascent, Enovator, Charisma ERP, Senior ERP, Wizrom ERP, SICO ERP și multe altele.

Optimall SMIS poate funcționa și independent de ERP, “ stand alone ”, putând fi configurată personalizat după specificul și nevoile de business particulare ale companiei tale.

Automatizează procesele de inventariere

De ce să folosesc un software de inventariere?

inventarierea mijloacelor fixe 1

Ce spun clienții Optimall despre noi:

,,Ne-a plăcut foarte mult echipa care a venit și care s-a pus la dispoziția noastră. I-am testat limitele acestei echipe în nenumărate rânduri, de cele mai multe ori au răspuns foarte rapid. Poate au fost și situații în care solicitările noastre au venit mult prea multe și mult prea repede, dar nota e 9,80.”

Lucian Stănia Administrator Special, Gepeto Impex

,,În primul rând ați avut un feedback foarte bun de la cei care au achiziționat soluțiile Optimall, ceea ce ne-a făcut să ne îndreptăm puțin atenția către dumneavoastră."

Claudiu Georgescu Manager IT, Magic Tic Tac

,,Ne-au oferit suportul și practic, au făcut ceea ce noi ne-am dorit să obținem. Nu a fost o chestiune de a alege pur și simplu, mai degrabă aș zice că am dezvoltat împreună și rezultatul sunt cifrele frumoase pe care le avem azi împreună.

Lucian Matei Director de vânzări, Superfood Company

,,Suntem mulțumiți că am ales să colaborăm cu furnizorul de software de automatizare Optimall, care a fost receptiv la solicitările noastre de customizare a soluției astfel încât aceasta să se plieze pe nișa organizației SNRB. În plus, dat fiind avantajul unui sistem informatic modular, flexibil, știm că soluția va putea fi adaptată continuu pentru a răspunde noilor provocări.”

Andrei Orban Project Manager, SNRB

,,Am crezut în voi. La noi nu sunt în Dolj atât de dezvoltați cei care se ocupă cu partea de IT. Și atunci am considerat ca să mergem pe AROBS.”

Olaru Viorel Director General, Top Gel

“Optimall a fost modelat fix după nevoile noastre. Ne-a demonstrat că AROBS e o firmă de încredere și ne putem baza pe ei în orice situație.”

George Pițigoi Directorul de Dezvoltare și Risc, Nitela

,,Cel mai mult am apreciat la echipa Optimall, capacitatea și implicarea în procesul de modelare a aplicației pe nevoile noastre.”

Călin Chira Director de Vânzări, Un-Doi Centrul de Plăți

,,V-am ales deoarece am realizat că echipa Optimall poate personaliza soluțiile exact pentru nevoile noastre având mereu suport tehnic pentru orice problemă întâmpinată.”

Octavian Corici Administrator, Electric Valcor

,,Cel mai mult mi-a plăcut că este o echipă tânără, noi fiind tineri au venit niște oameni tineri care ne-au răspuns pe loc la toate dorințele noastre. Aveți chestia asta? DA! O putem implementa? DA! De când? De ieri. Adică ne-am completat cum se completează două mâni, voi tineri, noi tineri, voi ați avut ce voiam noi. A fost dragoste la prima vedere.”

Ene Ștefan Director de Vânzări, Aldis

Top Gel

Superfood Company

Magic Tic-Tac

Un-Doi Centrul de Plăți

Aldis

Gepeto Impex

Avantajele soluției Optimall SMIS

Asigurăm asistență tehnică oferită de către echipa noastră de suport dedicată.

Aplicația de inventariere este intuitivă și oferă o interfață user friendly.

Personalizăm și adaptăm aplicația în funcție de specificul de business al companiei tale.

Reduci timpul de realizare a inventarierii.

Ai acces la un set de rapoarte personalizate.

Crești productivitatea persoanelor delegate pentru realizarea inventarierii.

Discută cu noi

CERE OFERTĂ

Lasă-ne datele tale de contact, iar în mai puțin de 24h vei fi contactat
de către unul din reprezentanții de vânzări.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.