Contrar tendinței de piață la nivel european din ultimii ani, studiile arată că industria construcțiilor din România se află în trend ascendent. În 2020, volumul de construcții la nivelul UE a avut o scădere de până la 30%, pe când în România volumul construcțiilor a crescut cu 16%. Cu astfel de creșteri, este mai important decât oricând ca firmele de distribuție materiale de construcții să își digitalizeze afacerea. Cu softuri de tip SFA precum cel dezvoltat de Optimall by AROBS datele despre prețuri, stocuri și clienți trebuie să fie mereu actualizate pentru a gestiona eficient comenzile și a reduce numărul de erori.
Optimall SFA este aplicația mobilă creată pentru preluarea comenzilor de către agenții de vânzări, datele și rapoartele fiind accesibile accesând softul back-office.
De asemenea, Optimall oferă soluții și pentru alte procese importante din compania ta de distribuție materiale construcții. Ai control în timp real la toate datele: de la gestionarea comenzilor online prin integrare ERP, până la monitorizarea stocurilor cu WMS și livrare eficientă prin softuri de optimizare rute. Poți cere oricând o ofertă personalizată aici.
Deloitte arată într-o analiză că în România construcțiile au sfidat pandemia. Mai exact, în volumul de lucrări în construcții a crescut cu 27,6% în 2019, după adoptarea facilităților fiscale. Și în 2020 creșterea s-a menținut în România, în timp ce la nivel european cifrele erau în scădere.
Conform datelor Eurostat, în UE producția de noi construcții s-a prăbușit – volumul a scăzut cu aproximativ 30% în doar două luni. Scăderea a fost mai accentuată pentru construcția de noi clădiri decât pentru construcția din ingineria civilă reprezentată de autostrăzi, șosele, poduri, aeroporturi etc.
În schimb, un grafic mai detaliat al Eurostat arată că în România, rata totală de creștere a volumului de construcții este de 16%, în timp ce pentru majoritatea țărilor din UE s-au înregistrat cifre negative. Această creștere este un avantaj pentru companiile de distribuție materiale de construcții, atât timp cât stocurile sunt reînnoite și gestionate eficient.
În ceea ce privește prețurile, se pare că media scumpirii materialelor este între 25% și 30%, conform Economedia. Cea mai mare creștere s-a înregistrat în cazul lemnului, prețul său fiind și cu 60% mai mare.
Pentru companiile de distribuție materiale de construcții aceste schimbări măresc concurența pe piață. Ca să fii cu un pas înaintea competiției, noi te vom ajuta cu digitalizarea afacerii tale. Toate informațiile legate de materialele de construcții pe care le furnizezi (stocuri, prețuri, comenzi, datele clienților) vor fi actualizate automat atât pentru vânzările directe, cât și pentru platformele online.
Optimall SFA este primul produs AROBS lansat pentru piața românească, Optimall fiind o suită de soluții pentru mobilitatea afacerilor născută în anul 2003. Divizia are expertiză în soluții de digitalizare a afacerilor, facilitând managementul proceselor interne prin automatizarea forței de vânzări, interconectivitatea datelor, softuri de inventariere și optimizarea rutelor. Optimall a integrat soluții de mobilitate în companii din diverse industrii – distribuție băuturi, produse alimentare și nealimentare, farmaceutice și materiale de construcții – ajungând la peste 300 de clienți.
AROBS Transilvania Software este o companie de software development înființată în anul 1998 în Cluj-Napoca. AROBS are expertiză în dezvoltarea de aplicații pentru gestionarea eficientă a business-urilor: managementul flotelor, resurse umane, suport IT, soluții de plată digitală.
Cele mai folosite module ale soluției Optimall SFA pentru desfășurarea activității agenților sunt:
Tehnologia joacă un rol important în evoluția companiilor producătoare, cum este și cazul CIA Aboliv, care a ales să automatizeze
Optimall SFA este una dintre soluțiile favorite ale clienților și partenerilor noștri. Cu ajutorul ei, agenții de vânzări sunt mai
Povestea Solina România, unul dintre cei mai importanți parteneri ai industriei alimentare, a început în urmă cu peste 20 de
,,Soluția Optimall SFA by AROBS a venit în contextul extinderii marii noastre de vânzări, am mărit numărul de agenți și
Cu o aplicație destinată agenților de vânzări, compania Electric Valcor a reușit să eficientizeze munca reprezentanților din teren folosind vânzarea
,,SFA este o aplicație care este destul de comod de utilizat, a fost destul de ușor să îi instruim pe
,,De la implementarea soluției SFA, procesul de încasare și introducerea documentelor s-a scurtat semnificativ" ne declară managerul IT al companiei
Softul pentru agenții de vânzări din teren, Optimall SFA, a ajutat compania Irina Impex să își automatizeze forța de vânzări
,,Odată cu această implementare, am constatat că agenții de vânzări au reușit să acopere mai mulți clienți, deci am crescut
Optimall SFA a ajutat compania Misavan să își automatizeze forța de vânzare. Optimall SFA a fost soluția de care aceștia
Aplicația SFA (Sales Force Automation) a ajutat Asociația Sistemului Național de Reciclare a Bateriilor (SNRB) cu gestionarea colectării de deșeuri.
Sistemul WMS (Warehouse Management System) îi asigură clientului Cas Trading deținerea controlului asupra fluxului de lucru din depozit. De la
Softul pentru agenții de vânzări Optimall SFA (sales force automation) s-a integrat cu programul de contabilitate automatizând astfel forța de
,,Soluția Optimall SFA a fost modelată fix după nevoile noastre'' a declarat George Pițigoi, Directorul de Dezvoltare și Risc al
Aplicația de facturare pentru agenți, softul Optimall SFA, l-a ajutat pe clientul nostru Mobile Distribution în creșterea companiei. Softul SFA
Am lucrat cu 5h mai puțin în plin sezon datorită soluției Optimall SFA! “Timpul de lucru al agenților s-a redus