soluția Optimall SFA

,,Soluția Optimall SFA a venit în contextul extinderii marii noastre de vânzări”

,,Soluția Optimall SFA a venit în contextul extinderii marii noastre de vânzări, am mărit numărul de agenți și ne era din ce în ce mai greu să controlăm cât mai eficient agentul.” ne declară Directorul de vânzări al companiei Aldis.

Înființată în anul 1990, în Călărași, compania Aldis este cel mai mare producător de preparate din carne din România. Aceștia au un portofoliu foarte vast, de peste 200 de produse din preparate de pasăre, porc și vită. În prezent, agenții de vânzări folosesc soluția Optimall SFA by AROBS în regim Pre-Sales. CLIENT: Aldis INDUSTRIEDistribuție produse alimentare și nealimentare SERVICII: Producător și distribuitor de alimente SOLUȚIA OFERITĂ: Optimall SFA

Prezentare generală

,, Numele meu este Ene Ștefan, ocup funcția de Regional Sales Manager în cadrul societății Aldis depozit București, pe partea de Sud-Est a României. Fabrica are un istoric foarte mare, activitatea a început undeva 1990 cu deschiderea primei fabrici, după care de-a lungul timpului au urmat dese renovări, îmbunătățiri, o dezvoltare foarte vertiginoasă și am ajuns în momentul 2007 când am deschis primul depozit aici în București cu eforturi foarte mari și cu rezultate foarte bune acum în sfârșit, după o perioadă de lucru continuă și susținută de partea echipei de vânzări ca să spun așa, printre care mă număr și eu și chiar mă mândresc cu lucrul ăsta.” https://www.youtube.com/watch?v=J69wok3N4vI&t=2s

1. Care a fost principala problemă cu care v-ați confruntat și care v-a determinat să apelați la soluția Optimall SFA by AROBS?

,,Soluția Optimall SFA by AROBS a venit în contextul extinderii marii noastre de vânzări, am mărit numărul de agenți și ne era din ce în ce mai greu să controlăm cât mai eficient agentul. Am decis la nivel de echipă să mărim numărul agenților, să schimbăm grila de salarizare și ne trebuia un control foarte bine al zonei, al banilor pe care îi investim în zonă și în fiecare agent. Din experiența mea din trecut am mai lucrat cu asemenea aplicații, cu SFA-uri și ne-am hotărât să purcedem la achiziționarea unui SFA. După mai multe discuții cu alți parteneri și colaboratori, am ajuns la concluzia că AROBS este cea mai bună opțiune pentru noi. Ne-ați răspuns la toate doleanțele, ne-ați îndeplinit toate dorințele și ați fost fericiții câștigători, ca să zic așa. De aceea v-am ales.”

2.Care sunt principalele beneficii în urma folosirii soluției Optimall SFA?

,,Urmărim foarte bine evoluția agentului pe teren. Urmărim foarte bine banii pe care îi investim în teren, în clienți, soldurile din piață, nu mai riscăm să pierdem solduri în piață. SFA-ul a venit și ne-a ajutat, ne-a creat o bază de date și atunci, în momentul în care ești pe teren ai absolut toată baza de date la atingerea unui buton pe un PDA, pe un telefon, pe orice. Asta e un beneficiu. Îți controlezi oamenii din teren foarte bine, ști în orice moment unde sunt, ce fac, ce comenzi au, ce vânzare au, cum stau cu încasările, dacă și-au făcut toate vizitele, ceea ce e un lucru foarte important. Noi am optat și pe partea asta cu vizita, cu geocodarea, am spus că nu există client care poate fi sărit în ziua respectivă, au o ordine foarte bine stabilită, îți vizitezi toți clienții, îi întrebi de probleme, ai absolut totul la atingerea unui buton, vezi tot timpul ce îți face omul tău din teren. În speță timpul meu de pe teren s-a micșorat cu 25%, mă lasă să stau mai mult la birou, să controlez, să fac și alte chestii. Asta ar mai fi un alt beneficiu. Cel mai important beneficiu este banii din piață, prin modulele pe care le-am achiziționat de la dumneavoastră noi controlăm foarte bine creanțele clienților prin limitări de sold, prin limitări zile de grație, prin tot felul de tertipuri pe care le-am achiziționat de la dumneavoastră ne-au ajutat pe noi foarte mult să controlăm foarte bine banii din piață și urmărim lucrul ăsta, circuitul banilor în piață, cât de repede se întorc, fluctuația încasărilor și așa mai departe.”

3. Ce v-a plăcut cel mai mult în colaborarea cu echipa Optimall?

,,Cel mai mult mi-a plăcut că este o echipă tânără, noi fiind tineri au venit niște oameni tineri care ne-au răspuns pe loc la toate dorințele noastre. Aveți chestia asta? DA! O putem implementa? DA! De când? De ieri. Adică ne-am completat cum se completează două mâni, voi tineri, noi tineri, voi ați avut ce voiam noi. A fost dragoste la prima vedere.”

4. Veti recomanda soluția Optimall SFA by AROBS?

,,O vom recomanda, am recomandat-o. 16 ani de muncă pe teren în momentul când dai de o parte de SFA care îți scutește foarte mult munca de teren, îți controlează bine banii, îți aduce un surplus de informații, cred că pe orice vânzător l-ar ajuta, ar fi un plus pentru el. Tocmai am și spus mi s-a diminuat timpul de pe teren cu 25%. Timpul ăsta pe care eu l-am câștigat eu pot să fac altceva în birou, pot să creez promoții, pot să gândesc strategii, pot să mă văd cu clienți mult mai importanți și așa mai departe. Pentru mine e ideală.” Soluția Optimall SFA by AROBS este ceea ce ai nevoie pentru compania ta. Contactează-ne la numărul de telefon: 0264 202 118 pentru o ofertă personalizată după nevoile tale.