// Maximizează eficiența în vânzări

Noile funcționalități ale aplicației mobile Optimall SFA

// Ce rol are un software pentru automatizarea forței de vânzări?

Aplicația Optimall SFA software este adresată agenților de vânzări în regim pre-sales și van-sales.

Automatizarea forței de vânzări (Optimall SFA software) este o aplicație care automatizează vânzarea și distribuția în regim pre-sales și van-sales. Această aplicație se adresează companiilor de distribuție sau producătoare, cu rețea proprie de agenți de vânzări, care efectuează rute zilnice la clienți pentru preluarea sau livrarea comenzilor. Optimall SFA software este ideală pentru firmele mici, medii, mari sau foarte mari.

Cum te ajută Optimall SFA by AROBS?

Automatizarea forței de vânzări (Optimall SFA software) este o soluție software pentru automatizarea vănzărilor și distribuției în regim pre-sales și van-sales. Această aplicație se adresează companiilor de distribuție sau producătoare, cu rețea proprie de agenți de vânzări, care efectuează rute zilnice la clienți pentru preluarea sau livrarea comenzilor. Optimall SFA software este ideală pentru firmele mici, medii, mari sau foarte mari.

Cum funcționează Pre-Sales si Van-Sales?

Varianta Pre-Sales permite preluarea tuturor comenzilor, încasărilor și retururilor de marfă direct la clienți, livrarea efectuându-se ulterior.

Varianta Van-Sales permite facturarea direct la client, în momentul vizitei, concomitent cu livrarea mărfii. Pachetul include în plus față de varianta Pre-Sales și modulul de tipărire facturi și chitanțe la imprimantă.

// deții controlul asupra întregului proces de vânzare

Cum funcționează o soluție de tip SFA (Sales Force Automation) ?

O soluție de tip SFA software vine în ajutorul companiilor de distribuție și de producție cu agenți/reprezentanți de vânzări proprii funcționează cu ajutorul a 3 elemente software care sunt integrate:

1. Aplicația Back Office

se interfațează cu ERP-ul companiei tale, și permite extragerea datelor din sistemul de gestiune, date precum: nomenclator articole, stoc articole, nomenclator clienți, sold clienți etc.

Unde se instalează aplicația?

Aplicația Back Office se instaleză pe PC-ul companiei și permite managementul terminalelor mobile. PC-ul companiei, pe care va fi instalată aplicația Back Office, trebuie să aibă conexiune permanentă la internet pentru a se putea recepționa toate comenzile trimise de agenții de vânzări. Față de PC-ul companiei, dispozitivele agenților de vânzări (telefoane/tablete) vor avea nevoie de internet doar în momentul în care realizează sincronizarea sau se trimit date. Totodată, un SFA software permite alocarea routing-ului, nomenclatorului de clienți și produse pentru fiecare agent de vânzări în parte.

Acțiuni derulate cu aplicația Back Office

Acțiuni derulate de către management cu automatizarea forței de vânzări:

  • Automatizarea forței de vânzări;
  • Managementul terminalelor mobile;
  • Alocarea routing-ului zilnic pentru agenți;
  • Alocarea de nomenclatoare pe clienți/produse;
  • Setarea unor politici de prețuri/blocaje pentru fiecare client;
  • Urmărirea comenzilor și încasărilor preluate de către agenți;
  • Rapoarte personalizate specifice.elefon, tabletă, PC) ce are o conexiune la internet.

2. Aplicația Mobilă

va fi instalată pe dispozitivul (telefon/tabletă) cu sistem de operare Android, a agenților de vânzări care vor efectua vizitele la clienți.

Cum ii ajută pe agenți?
Agenții de vânzări utilizează aplicația mobilă pe telefonul/tableta cu sistemul de operare Android prin intermediul cărora transmit, în timp real, comenzile efectuate direct în sistemul de gestiune (ERP) al companiei. Reprezentanții de vânzări au totodată acces permanent la informații detaliate precum: informații despre produse, articole, stocuri, discount-uri și promoții pentru diverse produse. Agenții de vânzări sunt un element cheie în orice business din mediul producătorilor și al distribuitorilor de aceea trebuie să îi susținem mereu și să le eficientizăm toate procesele de muncă pentru a putea să-și ducă la bun sfârșit targetele setate sau chiar să le depășească. Odată ce reprezentanții de vânzări pot acoperi mai multe comenzi, vânzările cresc semnificativ și odată cu ele și business-ul tău.
Acțiuni derulate cu aplicația Mobilă

Acțiuni derulate de către agenții de vânzări cu aplicația SFA software:

– Transmiterea în timp real a încasărilor, comenzilor, vizitelor și retururilor direct în ERP;

– Acces la informații detaliate despre articole, stocuri, discount-uri, promoții, solduri, rute etc;

– Încasarea direct la client cu posibilitatea de tipărire facturi/chitanțe la imprimanta termică.

3. Interfațarea cu ERP

soluția Optimall SFA software by AROBS se interfațează cu peste 75+ sisteme de gestiune ceea ce face posibilă sincronizarea tuturor datelor.


De ce să apelezi la soluția SFA software?
Dacă îți dorești ca business-ul tău să treacă la următorul pas, cel superior, și să se dezvolte atunci Optimall SFA  este soluția de care ai nevoie. Concurența în mediul producătorilor și al distribuitorilor este tot mai acerbă și odată cu ea și nevoile clienților. Odată ce apelezi la o soluție pentru automatizarea forței de vânzări, poți acoperi mai multe comenzi într-un timp mult mai scurt și odată cu acestea satisfaci și nevoile clienților tăi. Elementul cheie pentru orice business atunci când ne dorim să ne dezvoltăm, îl constituie automatizarea. Prin automatizare, toate procesele de muncă se vor efectua într-un timp mai scurt, crescând astfel productivitatea.
// reduci timpul de pregătire a comenzilor

Cum te ajută un SFA Software?

// Optimall

Ce spun clienții Optimall despre noi:​

Top Gel
Superfood Company
Magic Tic-Tac
Un-Doi Centrul de Plăți
Aldis
Gepeto Impex
// pentru automatizarea forței de vânzări

Module STANDARD

01
1. Modul Clienți
care permite vizualizarea datelor legate de clienții alocați agentului. Sunt afișate soldurile pentru fiecare client în parte respectiv restanțele acestuia.


02
2. Modul Routing
care permite configurarea din partea de Back Office a SFA software a routing-ului agenților pe zile / săptămână / clienți, inclusiv cu ordine de vizitare, pentru 1 sau 2 săptămâni.

03
3. Modul Articole
permite vizualizarea articolelor, produselor atașate fiecărui agent conform filtrelor setate de agent. Acesta include lista de prețuri pentru fiecare articol/produs.

04
4. Modul Preluare Comenzi
cu transfer de date în programul de gestiune/contabilitate, permite stabilirea datelor scadente pentru achitarea mărfii comandate.

05
5. Modul de Blocaje
care oferă posibilitatea de blocare a preluării comenzilor la un client în funcție de diferite criterii (numărul de zile de scadență, numărul de restanțe, soldul maxim etc).
06
6. Modul Promoții
care permite predefinirea a trei tipuri de promoții: fixe, pachet și flexibile.




07
7. Modul Încasări
care permite alocarea automată/ manuală a seriilor chitanțelor și calculului automat al diferenței de plată, dar cu evidențierea fiecărei încasări în Back Office.
// pentru automatizarea forței de vânzări

Module OPȚIONALE*

* Aceste module sunt opționale și presupun un cost suplimentar față de pachetul standard. Pentru mai multe detalii privind prețurile modulelor opționale contactați reprezentanții de vânzări AROBS.

01
1. Modul Fișă Sell (istoric vânzări)
oferă posibilitatea vizualizării cantităților, prețului, datei, pentru produsele din comenzile/vânzările anterioare.

02
2. Modul Prioritate și Colorare Articole
permite prioritizarea articolelor în ordinea setată în prealabil cât și colorarea articolelor după anumite criterii pentru o mai bună vizualizare.
03
3. Modul Catalog Produse
presupune crearea unui catalog virtual de produse, cu posibilitatea atașării unei imagini aferente fiecărui articol în parte.

04
4. Modul Targete
presupune setarea mai multor tipuri de targete pentru agenții de vânzări, aceștia având posibilitatea de a se informa cu privire la pragul de atingere al acestora.
05
5. Modul Mercantizare
presupune crearea de chestionare/formulare în aplicatia Back Office și completarea acestora de către agenții de vânzări.


06
6. Modul Client Nou
permite crearea de clienți noi direct de pe terminalul agentului de vânzări și transmiterea acestor date automat în programul de gestiune / contabilitate (în funcție de programul de gestiune).
07
7. Modul Informații Clienți
au posibilitatea de a introduce informații suplimentare cu privire la clienți, precum și setarea de remindere. Aceste informații vor putea fi vizualizate de toți agenții, cât și în Back Office.
08
8. Modul de Gestiune a Ambalajelor
presupune vizualizarea ambalajelor care se află în custodia clienților și introducerea automată a ambalajelor aferente produselor.
09
9. Modul Localizare Agenți
permite preluarea coordonatelor de tip traseu și a coordonatelor trimise în momentul vizitei la client, și apoi vizualizarea lor pe hartă în Back Office.









10
10. Modul Avertizare sau Blocare în Hotspot
oferă posibilitatea managementului de a controla interacțiunea agentului de vânzări cu clientul și modalitatea prin care s-a efectuat comanda. La prima vizită se geocodează locația clientului, iar la următoarele vizite se verifică dacă agentul se află sau nu în locația clientului.



11
11. Modul Kilometri la Bord și Start/Stop zi
agentul este obligat să își completeze kilometrajul de start la începutul zilei de lucru și de stop la terminarea programului; permite introducerea unei fotografii care să confirme kilometrajul introdus. Prin activarea acestui modul agentul primește notificări la începutul zilei pentru a efectua sincronizările, iar la sfârșitul zilei pentru trimiterea documentelor.
12
12. Modul Desktop Utility
oferă posibilitatea printării automate din Back Office a comenzilor transmise online și permite activarea de notificări primire comenzi și/sau încasări.









13
13. Modul încasări prin Mobile POS
Plata se poate realiza cu ajutorul unui mPOS iar listarea chitanțelor se face cu ajutorul imprimantei termice SUP 80M2.
// Discută cu noi

CERE OFERTĂ

Lasă-ne datele tale de contact, iar în mai puțin de 24h vei fi contactat de către unul din reprezentanții de vânzări.

(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.