Softul pentru agenții de vânzări din teren, Optimall SFA, a ajutat compania Irina Impex să își automatizeze forța de vânzări și să dezvolte echipa de vânzări. Cu ajutorul aplicației Optimall SFA, compania a reușit să își mărească echipa de la doi agenți de vânzări la 18. Această creștere de-a lungul a 7 ani, a rezultat în consolidarea unei noi divizii.
Prin automatizarea tuturor proceselor din departamentul de vânzări, soluția Optimall SFA îi ajută pe agenții de vânzări din teren să acopere mai multe comenzi într-un timp mai scurt și, adesea, chiar să își depășească target-ul stabilit inițial. Irina Impex a reușit să dezvolte afacerea considerabil de-a lungul colaborării cu echipa noastră, printre realizări regăsindu-se mărirea echipei de vânzări și gestionarea eficientă a comenzilor în continuă creștere.
Prezentare generală
Irina Impex este o companie înființată în anul 1994 în Râmnicu Vâlcea. Domeniul de activitate al companiei îl constituie distribuția și comercializarea în sistem en-gross a băuturilor alcoolice și non-alcoolice. Compania se află în topul firmelor de distribuție din județul Vâlcea și din țară, colaborând cu peste 1600 de clienți și depășind un milion de produse vândute lunar.
CLIENT: Irina Impex
INDUSTRIE: Distribuție Băuturi
SERVICII: Distribuitori și comercializatori de băuturi alcoolice și non-alcoolice
SOLUȚIA OFERITĂ: Optimall SFA
Succesul dezvoltării afacerii și mărirea echipei Irina Impex
Inițial, compania Irina Impex a folosit alt program pentru agenții de vânzări de tip SFA. Pentru că procesul de dezvoltare companiei implica necesitatea unei aplicații mai complexe, compania a făcut tranziția către Optimall SFA by AROBS. Optimall SFA s-a pliat asupra cerințelor companiei, de la monitorizarea istoricului comenzilor până la eficiența fiecărui agent de vânzări în parte, permițând mărirea echipei odată cu creșterea volumului de muncă.
Am avut plăcerea să discutăm personal cu Cătălin Văduva, reprezentant al companiei Irina Impex, care ne-a împărtășit experiența colaborării cu Optimall by AROBS.
1. Care au fost problemele cu care v-ați confruntat și care v-au determinat să apelați la programul pentru agenții de vânzări Optimall SFA?
,,Înainte de colaborarea cu Optimall by AROBS, am colaborat cu altă companie. Aplicația precedentă nu se ridica la nivelul cerințelor noastre, așa că ne-am hotărât să căutăm o altă soluție. Soluția Optimall SFA a fost ceea ce am avut nevoie, toate funcționalitățile dorite de noi, au fost personalizate fix după cerințele noastre. Aveam nevoie de o soluție care să emită un istoric al tuturor comenzilor, să putem seta valoarea de comandă minimă, să putem seta prețuri speciale pentru anumiți clienți și totodată agenții de vânzări din teren să poată vizualiza produsele atât pe grupe, cât și pe subgrupe.”
2. Care a fost motivul pentru care ne-ați ales?
,,V-am ales în urma unei recomandări și bineînțeles după ce am realizat că Optimall SFA ne poate îndeplini toate dorințele astfel încât aplicația să funcționeze în cel mai bun mod.”
3. Cum v-a ajutat această soluție? Care au fost beneficiile după implementarea soluției?
,,Soluția ne-a ajutat să eficientizăm munca agenților de vânzări din teren și totodată să creștem vânzările, agenții de vânzări realizând mai multe comenzi într-un timp mult mai scurt. În anul 2012 când am început colaborarea cu echipa Optimall, aveam doar 2 agenți de vânzări. După 7 ani de colaborare, am ajuns la 18 agenți de vânzări, mărind compania și vânzările. Principalele beneficii ale soluției Optimall SFA sunt preluarea și transmiterea mai rapidă a comenzilor către ERP-ul companiei noastre.”

4.Ce anume v-a plăcut cel mai mult în colaborarea cu echipa Optimall?
,,Pot spune proximitatea, a fost o compatibilitate încă de la început între echipa Optimall și colegii noștri.”
5.Dacă ați renunța la soluția SFA, care departament ar avea cel mai mult de suferit, având în vedere și mărirea echipei?
,,Dacă am renunța la soluția Optimall SFA, departamentul de vânzări și facturare ar avea de suferit. Agenții de vânzări ar fi nevoiți să scrie comenzile manual, ceea ar dura mult timp și ar scădea considerabil eficiența. Colegii din departamentul de facturare ar trebui să emită toate facturile în scris, ceea ce ar irosi din nou timpul.”
6. Cât a durat până v-ați acomodat cu programul pentru agenții de vânzări?
,,Ne-am acomodat foarte repede, aplicația e foarte ușor de folosit cu o interfață intuitivă.”
7. Veți recomanda această soluție? Dacă da, de ce?
,,Da, o voi recomanda deoarece consider că orice companie cu flotă de agenți de vânzări are nevoie de o soluție SFA pentru a automatiza toate procesele, iar Optimall SFA poate fi personalizată după nevoile fiecărei companii.”
Cu Optimall SFA poți eficientiza și tu munca agenților tăi de vânzări din teren. Completează formularul de contact aici și vom reveni cu o soluție personalizată pentru afacerea ta.