// detalii contact

Hai să vorbim

Adresă

str. Constantin 
Brancusi nr. 78

Vânzări

optimall@arobs.ro

Vânzări

+40741.227.627

Optimall by AROBS 2023 banner

Optimall by AROBS în 2023: 20 de ani de reușite și parteneriate de succes

Anul acesta, Optimall by AROBS a marcat 20 de existență. Cu o echipă puternică în spate, am continuat să construim parteneriate prospere cu peste 300 de clienți, ne-am adaptat tendințelor recente de pe piață și am dezvoltat noi funcționalități inovative pentru distribuitorii și producătorii din România. O nouă versiune a aplicației mobile de automatizare a forței de vânzări, Optimall SFA, reprezintă una dintre realizările principale din acest an.

În pas cu tendințele – o creștere Optimallă în 2023

Automatizarea afacerilor reprezintă un pas esențial pentru afaceri de succes. Potrivit Technavio, cererea de soluții software pentru distribuitori indică o continuă creștere cu o rată anuală de 2,61% în perioada de prognoză 2022-2027.

Acest lucru se datorează faptului că un astfel de software oferă o vizibilitate clară asupra activităților de vânzare din cadrul întregii companii și asigură monitorizarea atentă a gestiunii proceselor de distribuție. Soluția Optimall SFA by AROBS este ideală pentru automatizarea vânzărilor în afacere, iar Optimall Logistic te ajută să eficientizezi rutele de livrare și să optimizezi volumul de marfă încărcat.

La fel, piața de comerț electronic din România va marca o tendință de creștere semnificativă de aproape 74% din 2023 până în 2028, potrivit Statista. Tot mai mulți consumatori preferă cumpărăturile online, de aceea este vital ca magazinul tău virtual să fie mereu actualizat cu informații despre produse, prețuri și comenzi. Serviciul Optimall ConnectoR by AROBS te ajută să optimizezi toate procesele de e-commerce în business-ul tău.

Mai departe, creșterea cererii pentru soluții software de management de inventar se poate observa la nivel global. Din 2023 până în 2032, se preconizează o creștere anuală de 5%. Beneficii precum economisirea timpului, reducerea erorilor umane și evidența clară asupra tuturor obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe au devenit valoroase pentru întreprinzători. O astfel de soluție este și Optimall SMIS, ideală pentru managementul patrimoniului și inventar eficient

Noua aplicație Android Optimall SFA răspunde nevoilor clienților noștri

Optimall SFA reprezintă prima soluție software dezvoltată de AROBS, în anul 2003. De-a lungul timpului, aplicația SFA a reprezentat un sprijin semnificativ pentru distribuitorii și producătorii din România, oferindu-le un instrument stabil pentru eficientizarea proceselor și creșterea cifrei de afaceri.

Cu 20 de ani de expertiză în dezvoltarea soluțiilor software, continuăm să fim atenți la fiecare dintre parteneriate, pentru a reuni sugestiile clienților noștri. Astfel, anul acesta am lansat o nouă aplicație mobilă Optimall SFA pentru automatizarea forței de vânzări.

Dintre noutăți, reamintim câteva dintre funcționalitățile inovative ce contribuie la maximizarea eficienței agenților de vânzări: interfață nouă cu design nou, prin introducerea elementelor grafice pentru vizualizarea rapoartelor; autentificare cu ajutorul amprentei; acuratețe îmbunătățită în localizarea prin GPS; optimizarea procesării mai multor operațiuni simultate; introducerea unui dashboard cu rezumatul activității agenților.

Module Optimall SFA pentru performeri de top în vânzări

Pentru maximizarea profitului afacerii, Optimall SFA îți pune la dispoziție module opționale care te ajută să gestionezi optim stocurile și să coordonezi eficient echipa ta de vânzări.

Prin intermediul Modulului Fișa Sell, utilizatorii au acces la întregul istoric al vânzărilor direct din aplicație, permițându-le să vizualizeze cele mai recente facturi emise din sistemul de gestiune și detaliile acestora. Modulul Supervizor, pe de altă parte, oferă managerilor de vânzări o vizibilitate mai clară asupra activității agenților și a rezultatelor obținute. Astfel, ei pot identifica mai ușor oportunitățile de îmbunătățire și pot asigura o mai bună coordonare a echipei.

Modulul Target permite stabilirea și monitorizarea obiectivelor de vânzări, motivând agenții și îndrumându-i către performanța maximă. Modulul Promoții te ajută să crești volumul de vânzări și să scapi de stocurile stagnante, creând promoții atractive de diferite tipuri.

2024 – un an dedicat noilor parteneriate de succes

Anul acesta a fost marcat de numeroase realizări pentru echipa noastră, și suntem mândri de faptul că am dezvoltat parteneriate promițătoare cu clienți din diferite domenii. În continuare, ne vom concentra asupra monitorizării schimbărilor pieței, pe dezvoltarea continuă a produselor, dar și menținerea și creșterea standardelor de calitate ale serviciilor Optimall by AROBS.

Continuăm să personalizăm soluțiie software pentru a satisface nevoile fiecărui business! În 2024, dacă vrei să ai parte de o afacere digitalizată, echipa Optimall vine în sprijinul tău!

Află mai multe despre soluții software Optimall by AROBS și contactează-ne!

Alege să fii optim Optimall cu by AROBS!