stiri
digitalizarea inventarierii

Digitalizarea inventarierii cu ajutorul soluției Optimall SMIS

Digitalizarea inventarierii reprezintă o etapă importantă care ajută business-urile să se dezvolte automatizând întreg procesul de inventariere. Inventarierea realizată manual poate dura chiar și o săptămână în funcție de câte obiecte de inventar și mijloace fixe trebuie inventariate. Folosind o aplicație destinată exclusiv inventarierii, timpul alocat acestui proces se reduce semnificativ. Optimall SMIS sau Optimall Smart Mobile Inventory System este o aplicație software destinată […]

stiri
fluxul de lucru din depozit

Cum să automatizăm fluxul de lucru din depozit?

Fluxul de lucru din depozit este reprezentat de toate activitățile realizate într-un depozit sau magazie precum: recepțiile de marfă, ieșirile de marfă, transferurile între gestiuni și locații, returul de marfă, picking-ul mărfii și inventarul plus multe alte procese. Soluția Optimall WMS te ajută să automatizezi și să eficientizezi toate aceste fluxuri de lucru din depozit. […]

stiri
integrează magazinul tău online cu ERP

Integrează magazinul tău online cu ERP-ul companiei folosind soluția Optimall Connector

Pentru o sincronizare automată a datelor din softul tău de gestiune (ERP) cu magazinul online al companiei tale ai nevoie de o soluție precum Optimall Connector. Această soluție te ajută să faci un update automat al tuturor informațiilor legate de: comenzile clienților, facturi, prețuri, clienți și stocuri. Integrează magazinul tău online cu ERP-ul companiei. Este […]

stiri
CRM online

CRM online – testează gratuit aplicația

CRM online este o soluție care te ajută să gestionezi relațiile interne cât și externe automatizând procesele de vânzare. Procesele automatizate cu ajutorul acestei soluții sunt următoarele: gestiunea stocurilor, facturarea, suportul tehnic, service, marketing și raportare.  CRM online se integrează cu website-ul companiei, aplicațiile contabile și cu serviciile de curierat în vederea sincronizării tuturor datelor cu […]

stiri
creșterea vânzărilor

Creșterea vânzărilor – 3 pași simpli pentru a-ți crește vânzările

Creșterea vânzărilor reprezintă scopul principal al fiecărui business. Această creștere este influențată de foarte mulți factori precum: profilul business-ului, forța de vânzare, nișa de clienți ( B2B sau B2C) etc. Iată 3 pași simpli prin care poți crește vânzările din compania ta: 1. Optimizează și digitalizează procesele de vânzare Optimizarea și digitalizarea proceselor de vânzare […]