integrezi sistemul de gestiune cu magazinul online

Cum să îți integrezi sistemul de gestiune cu magazinul online?

Connector este o soluție software care te ajută să îți integrezi sistemul de gestiune cu magazinul online.Implementarea soluției Optimall Connector reduce timpul de lucru al angajaților, prin actualizarea automată a informațiilor dorite. Optimall Connector facilitează sincronizarea facturilor, comenzilor, prețurilor, clienților, stocurilor dintre magazinul tău online și programul de contabilitate. Această soluție duce la optimizarea timpului de procesare a comenzilor, sincronizarea informațiilor realizându-se rapid și fără prea mult efort. Reducerea costurilor este încă un avantaj pe care îl ai în urma implementării unei astfel de soluții. Soluția se integrează cu orice program de contabilitate ERP nemaifiind nevoie să suporți costurile de schimbare a sistemului de gestiune.

Componentele Optimall Connector:

Soluția Optimall Connector depinde de programul de contabilitate folosit de către client și marketplace-uri (de exemplu: Emag, Cel.ro). Principiul acestei soluții constă în următoarele proceduri: prima procedură presupune importul produselor, stocurilor, prețurilor din programul de contabilitate, urmând să fie exportate către marketplace/website; a doua procedură, constă în exportul comenzilor din website/marketplace către programul de contabilitate; ultima procedură constă în exportarea către ERP a noilor clienți preluați de pe website/marketplace.

Beneficiile pe care le ai în urma folosirii soluției Optimall Connector:

  1. Integrare cu orice ERP (program de contabilitate);
  2. Productivitate ridicată (crește productivitatea muncii angajatului, acesta orientându-se spre îndeplinirea altor task-uri);
  3. Erori reduse (evită erorile întâmpinate frecvent în administrarea magazinelor online);
  4. Sincronizare automată (nu trebuie să urmărești stocurile produselor și să le actualizezi manual deoarece soluția WebAPI face singură asta);
  5. Timp redus (reduce timpul de lucru al angajatului prin sincronizarea automată).

Soluția Optimall Connector este pentru tine dacă:

  • – deții un magazin online și realizezi e-commerce;
  • – îți dorești să ai mereu o evidență în timp real a stocurilor tale;
  • – îți dorești să economisești timp în preluarea din magazinul online a comenzilor și clienților și introducerea lor în ERP
  • – îți dorești să ai o bază de date actualizată cu toți clienții tăi;
  • – îți dorești să crești productivitatea angajaților tăi;
  • – îți dorești să eviți erorile pe care le întâmpini frecvent în administrarea magazinul tău online;
  • – îți dorești să reduci timpul de lucru al angajatului;
  • – îți dorești să ai mereu clienți fericiți care să revină mereu cu drag pe site-ul tău.
Optimall Connector by AROBS poate să facă toate aceste procese în locul tău! Această soluție te va ajuta să integrezi sistemul de gestiune cu magazinul online și îți va ușura munca semnificativ.

De ce să ne alegi pe noi?

  1. suntem o companie cu 16+ ani de experiență;
  2. ne interfațăm cu 77+ de sisteme de gestiune ERP;
  3. avem 350+ clienți mulțumiți de soluțiile noastre;
  4. ne ghidăm după preferințele clienților noștri;
  5. oferim suport la orice problemă întâmpinată;
  6. personalizăm soluțiile după dorințele fiecărui client.
Cere o ofertă personalizată la 0264 202 119 și beneficiază de toate câștigurile pe care ți le aduce o singură soluție. Fă parte din cei 350+ clienți fericiți și bucură-te de personalizare după dorințele tale. Dacă vrei să ai mereu clienți fericiți care să se reîntoarcă cu drag pe magazinul tău online, folosește aplicația noastră Optimall Connector by AROBS.