// detalii contact

Hai să vorbim

Adresă

str. Constantin 
Brancusi nr. 78

Vânzări

optimall@arobs.ro

Vânzări

+40741.227.627

digitalizarea inventarierii

Digitalizarea inventarierii cu ajutorul soluției Optimall SMIS

Digitalizarea inventarierii reprezintă o etapă importantă care ajută business-urile să se dezvolte automatizând întreg procesul de inventariere. Inventarierea realizată manual poate dura chiar și o săptămână în funcție de câte obiecte de inventar și mijloace fixe trebuie inventariate. Folosind o aplicație destinată exclusiv inventarierii, timpul alocat acestui proces se reduce semnificativ.

Optimall SMIS sau Optimall Smart Mobile Inventory System este o aplicație software destinată exclusiv inventarierii patrimoniului. Aceasta este compusă din 3 elemente interconectate între ele: aplicația Back Office care se va interfața cu ERP-ul companiei în vederea preluării datelor (nomenclator mijloace fixe și obiecte de inventar, gestiunile/ responsabilii pe care sunt alocați și structurile acestora), aplicația mobilă cu ajutorul căruia se realizează inventarierea propriu-zisă și interfața cu programul de gestiune (ERP) care reprezintă puntea de legătură programatică pentru preluarea și transmiterea automată a datelor în aplicația BackOffice, respectiv aplicația mobilă. 

Fiecare mijloc fix și obiect de inventar va fi etichetat cu un cod de bare unic în vederea scanării lui cu aplicația mobilă. Această etapă ajută la digitalizarea inventarierii, totul realizându-se într-un mod mult mai rapid și eficient față de inventarierea realizată manual. 

Digitalizarea inventarierii – De ce să alegi soluția Optimall SMIS (Smart Mobile Inventory System)? 

  1. Digitalizezi întregul proces de inventariere;
  2.  Eficientizezi semnificativ timpul prin digitalizarea inventarierii patrimoniului;
  3.  Diminuezi erorile umane;
  4.  Ai acces la un set de rapoarte predefinite și specifice precum: lista transferurilor, plusuri și minusuri, lista activelor propuse spre casare, lista globală de reconciliere ș.a.m.d;
  5.  Ai acces la o evidență clară asupra tuturor mijloacelor fixe și obiectelor de inventar din compania ta;
  6. Automatizezi înregistrarea și generarea mai multor tipuri de operațiuni și documente.
mijloace fixe

Dacă încă ești nehotărât în vederea achiziționării unei astfel de soluții, scrie-ne la adresa de email optimall@arobs.com iar noi, echipa Optimall by AROBS, te vom ajuta să alegi cea mai bună variantă pentru compania ta.