fluxul de lucru din depozit

Cum să automatizăm fluxul de lucru din depozit?

Fluxul de lucru din depozit este reprezentat de toate activitățile realizate într-un depozit sau magazie precum: recepțiile de marfă, ieșirile de marfă, transferurile între gestiuni și locații, returul de marfă, picking-ul mărfii și inventarul plus multe alte procese.

Soluția Optimall WMS te ajută să automatizezi și să eficientizezi toate aceste fluxuri de lucru din depozit. Această soluție informatică permite gestionarea produselor neperisabile/perisabile, cu sau fără gestiune de loturi, având un flux de operații bazat pe evidența codurilor de bare pentru fiecare produs.

Cum funcționează soluția Optimall WMS?

Optimall WMS este o suită de 3 elemente software interconectate între ele: aplicația Back Office, aplicația mobilă și interfața cu programul de gestiune al companiei tale, ERP-ul. Aplicația BackOffice Optimall WMS se interfațează cu ERP-ul companiei și preia toate datele necesare precum: nomenclator articole, nomenclator furnizori, stocuri, comenzi, prețuri, loturi și multe altele. Toate aceste informații vor fi preluate printr-o sincronizare în aplicația mobilă instalată pe cititoarele de coduri de bare cu sistem de operare Android. Un element foarte important este că produsele din depozitul tău să fie etichetate cu coduri de bare. Dacă furnizorii tăi de produse nu lucrează cu coduri de bare, aplicația Optimall WMS by AROBS te poate ajuta în acest sens prin prisma Modului de Etichetare. Interfața cu ERP-ul companiei tale reprezintă puntea de legătură programatică pentru preluarea și transmiterea automată a datelor în și dinspre aplicația mobilă și cea de Back Office.

Cu ajutorul aplicației de Back Office se pot genera, lista și exporta diverse rapoarte, genera și lista etichete de coduri de bare pentru locațiile din depozit și totodată permite configurarea/maparea structurii de locații din depozitul companiei tale. Cu ajutorul aplicației mobile Optimall WMS pot fi gestionate următoarele procese de lucru: recepția de marfă, ieșirea de marfă, transferul între locații și gestiuni, crearea comenzilor showroom, a bonurilor de consum, a notelor de predare din producție, se poate gestiona returul de marfă, se poate efectua procesul de inventar, se pot lista etichete de coduri de bare și totodată poți obține informații în timp real legate de stocul produselor tale din depozit, loturile și termenele de expirare existente dar și locațiile din depozit unde aceste produse sunt stocate.

De ce să folosești soluția Optimall WMS?

 

  1. Fluxul de lucru din depozit este automatizat;
  2. Ai acces la informații în timp real;
  3. Timpul de execuție a task-urilor se reduce semnificativ;
  4. Reduci costurile prin eliminarea erorilor umane;
  5. Crești productivitatea angajaților tăi;
  6. Soluția Optimall WMS este personalizabilă în funcție de specificul business-ului tău.
depozit

Dacă consideri că această soluție este potrivită pentru business-ul tău, scrie-ne la adresa de email optimall@arobs.com iar noi te vom contacta în mai puțin de 24h.