Fonduri europene – Guvernul României a aprobat Programul național de Digitalizare a microîntreprinderilor, întreprinderilor mici și mijlocii prin Hotărârea Guvernului cu nr. 677/2020. Acesta face parte din Programul Operațional de Competitivitate 2014-2020, fiind alocată suma de 150 de milioane de euro, din care 127,5 milioane euro fonduri europene. Durata de implementare a acestui program este […]
Inventarierea patrimoniului reprezintă un procedeu care trebuie urmat cel puțin o dată în orice tip de business. Acest procedeu ne ajută să avem o evidență clară asupra mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar pe care le deținem. Inventarierea patrimoniului trebuie realizată într-un mod corect pentru a nu fi sancționați de către autoritățile competente. Acest […]
Connector este o soluție software care te ajută să îți integrezi sistemul de gestiune cu magazinul online.Implementarea soluției Optimall Connector reduce timpul de lucru al angajaților, prin actualizarea automată a informațiilor dorite. Optimall Connector facilitează sincronizarea facturilor, comenzilor, prețurilor, clienților, stocurilor dintre magazinul tău online și programul de contabilitate. Această soluție duce la optimizarea timpului […]
Procesul de inventariere poate fi acum eficientizat cu o soluție destinată exclusiv inventarierii, denumită Optimall SMIS ( Smart Mobile Inventory System). Această soluție informatică funcționează pe baza scanării codurilor de bare atașate pe mijloacele fixe și obiectele de inventar, cu ajutorul unui telefon mobil cu sistem de operare Android. Optimall SMIS se integrează cu programul […]
Aplicația pentru optimizat trasee, Optimall Logistic, este o soluție destinată exclusiv optimizării rutelor. Totodată această soluție ajută companiile să crească eficiența transportului în livrarea mărfurilor, să minimizeze semnificativ costurile și să mențină un nivel ridicat al calității serviciilor oferite clienților. Această soluție este compusă din 2 elemente interconectate între ele: Optimall Logistic WEB și Optimall […]