// detalii contact

Hai să vorbim

Adresă

str. Constantin 
Brancusi nr. 78

Vânzări

optimall@arobs.ro

Vânzări

+40741.227.627

Optimall SFA by AROBS

De ce să folosești soluția Optimall SFA by AROBS?

Optimall SFA by AROBS este o soluție destinată agenților de vânzări care efectuează zilnic vizite la clienți cu scopul de a prelua comenzi. Această soluție va fi instalată pe un dispozitiv cu sistem de operare Android și va eficientiza întreg procesul de preluare a comenzilor. 

Această soluție este prezentă pe piața din România încă din anul 2003 și automatizează procesul zilnic de vânzare a 2100+ de agenți de vânzări. Ceea ce o diferențiază de alte soluții de tip SFA este faptul că Optimall SFA by AROBS poate fi personalizată în funcție de specificul și dorințele fiecărui client în parte. Soluția este de tip modular având 8 module standard și 13 module opționale. 

De ce să folosești soluția Optimall SFA by AROBS? 

1.Automatizezi întreg procesul de vânzare și ai mereu o imagine clară asupra activității agenților tăi de vânzări; 

2.Toate informațiile cu privire la stocuri, clienți, comenzi, produse și prețuri vor fi sincronizate în timp real cu ERP-ul companiei; 

3.Agenții de vânzări vor prelua comenzile clienților în timp real, acestea exportându-se automat în ERP-ul companiei; 

4.Timpul de pregătire al comenzilor se va reduce semnificativ renunțând la foaie și pix în favoarea soluției Optimall SFA by AROBS; 

5.Ai posibilitatea de a planifica rutele agenților de vânzări astfel încât ei să nu omită niciun client; 

6.Ai o imagine clară asupra procesului de vânzare; 

7.Știi mereu la ce client se află agenții tăi de vânzări și ce comenzi au emis la aceștia; 

8.Agenții de vânzări au posibilitatea de a încasa facturi direct la clienți cu posibilitatea de tipărire a chitanțelor și borderoului cu ajutorul unei imprimante termice. 

Dacă încă ești nehotărât cu privire la achiziționarea soluției Optimall SFA by AROBS, scrie-ne la adresa de email optimall@arobs.com iar noi îți vom oferi gratuit consultanța de care ai nevoie pentru a alege cea mai bună soluție pentru compania ta. 

Cu ajutorul Programului național de Digitalizare a microîntreprinderilor, întreprinderilor mici și mijlocii, care oferă fonduri europene în valoare de 150 de milioane de euro, ai posibilitatea de a achiziționa o astfel de soluție prin fonduri europene. 

Pentru mai multe informații despre acest program CLICK AICI