Crește satisfacția clienților utilizând Modulul de Mercantizare
Preocuparea constantă a echipei Optimall SFA de a pune accent pe îmbunătățirea funcționalităților orientate spre creșterea satisfacției clienților/consumatorilor a determinat-o să conceapă Modulul de mercantizare. Soluția de automatizare a forței de vânzări pune la dispoziție o varietate de noi utilități de optimizare a forței de vânzări, atât pe BackOffice, cât și pe terminalele cu sistem de operare Android.
Prin mercantizare sunt vizate metodele, practicile și operațiunile provenite din marketing, întreprinse în scopul promovării și susținerii activității comerciale la punctul de vânzare. În acest sens, noul modul disponibil al softului de vânzări permite culegerea unor informații relevante legate de piață, dar și de concurență, utilizând chestionare de trade-marketing. Astfel, facilitează automatizarea unor activități pe care reprezentanții unor producători le desfășoară pe teren, renunțându-se la întrebuințarea incomodelor fișe, caiete, imagini, etc.
Impactul vizual stimulează impulsul de cumpărare de aceea produsul trebuie prezentat într-un mod ideal în vederea optimizării vânzărilor: produsul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit, la prețul potrivit și cu informația potrivită. Prin utilizarea soluției noastre de mercantizare se vă îmbunătăți vizibilitatea produselor, se vor evidenția ofertele, promoțiile și vă va ajuta la identificarea imediată a situațiilor out-of-stock, etc.
În căutarea satisfacției consumatorului, flexibilitatea acestui modul permite crearea propriilor chestionare care se pot atașa la unu sau mai mulți agenți, respectiv la unu sau mai mulți clienți ai acestora, doar clienții selectați putând să-l completeze. În plus, utilizatorii au posibilitatea de atașare pentru fiecare client adus din ERP a unui tip de partener, prin selectarea din lista de tipuri partener creata. Un client poate avea atașat un singur tip de partener, însă un tip de partener poate fi atașat mai multor chestionare, astfel încât un client poate avea mai multe chestionare posibile spre completare.
Asemenea întregului sistem informatic de vânzări Optimall SFA și modulul de mercantizare este concepun a fi user-friendly. Completarea se face ușor, intuitiv, selectând și completând direct prin apăsare pe touch-screen. Odată creat, chestionarul este afișat cu status de Nou, procesul de trimitere putând fi efectuat pentru fiecare chestionar în parte sau pentru toate odată, “toate” referindu-se doar la acele chestionare completate ale clientului la care ne aflam, nu și a altora. Afișarea chestionarelor, respectiv a răspunsurilor atașate acestora, se va face în funcție de anumite criterii de filtrare, cum ar fi pentru un anumit interval de timp sau după PDA.
Nu în ultimul rând, noul modul de mercantizare, dezvoltat ca extensie a soluției de automatizare a vânzărilor, este menit să ducă experiența de analiză și raportare la un nivel superior, iar interfața prietenoasă face ca întregul proces să fie mult mai accesibil pentru utilizator. Cu soluția propusă de Optimall SFA, informațiile culese de la clienți prin intermediul chestionarelor pot fi analizate rapid printr-un număr nelimitat de grafice și vizualizări puse la dispoziție de Microsoft Excel. Mai mult, sistemul de analiză și raportare vine în ajutorul utilizatorilor neexperimentați cu modalități de prelucrare și vizualizare a datelor foarte intuitive, permițând tuturor persoanelor din companie să obțină, în cel mai scurt timp, rapoartele de care au nevoie.