// detalii contact

Hai să vorbim

Adresă

str. Constantin 
Brancusi nr. 78

Vânzări

optimall@arobs.ro

Vânzări

+40741.227.627

Optimall SFA Android

Noi module disponibile pentru Optimall SFA Android!

Soluția de automatizare a forței de vânzări Optimall SFA Android a continuat să se dezvolte intens în ultima perioadă, integrând alte doua module specializate ce pun la dispoziția clienților Optimall o serie de noi avantaje.

Este vorba de Modulul target și Modulul livrator ale softului SFA, care contribuie la îmbunătățirea activității agenților de pe teren, rezultând economii substanțiale de pe urma automatizării activităților caracteristice.

Modul target

Agenții de vânzări sunt un element cheie în activitatea unei companii de distribuție. Din acest motiv managementul dorește o echipă eficientă, dedicată, dornică de provocări și motivata în atingerea obiectivelor individuale de vânzare. În aces sens, sistemul informatic Optimall SFA Andorid a dezvoltat modulul target care vine cu avantajul de a seta target-uri pentru fiecare agent de vânzări în parte. Prin intermediul aplicației BackOffice, target-urile pot fi setate pentru diferite categorii, precum clienți, valoare, cantitate vândută, număr de clienți. Odată sincronizate pe aplicația mobila Android, agentul are acces la aceste informații, având tot timpul o situație reală a evoluției. În funcție de realizarea acestor obiective setate, angajații pot primii diverse bonusuri și beneficii.

Modul livrator

În întâmpinarea nevoilor specifice ale firmelor producătoare și de distribuție care au optat pentru varianta Optimall SFA Android Pre-Sales a softului de vânzări, unde specializarea devine mult mai evidentă, existând angajați specializați pentru activitatea de vânzare, iar alții pentru activitatea de distribuție, Optimall by AROBS a extins soluția de automatizare a vânzărilor cu modulul livrator. Acesta a fost gândit pentru a oferi posibilitatea agenților de a livra produse fară a face comandă. Respectiva marfa se livrează pe baza unor comenzi efectuate cu o zi înainte de către agenții de vânzări. Procesul constă în realizarea unei sincronizări de istoric, moment în care pe PDA-ul agentului livrator ajung comenzile celorlalți agenți. Astfel, agentul deschide o comandă de istoric și emite un bon fiscal și/sau chitanță, urmând să onoreze livrarea către clienți. Grație flexibilității unui sistem modular, cele două module pot fi integrate cu ușurință în soluția de optimizare a vânzărilor. Pentru o ofertă personalizată nu ezitați să ne contactați la numărul de telefon 0264 202 118 .