// Maximizează performanța vânzărilor tale și ia fața concurenței!

Creează tipul de pachet promoțional ideal pentru clienții tăi!

Modulul Optimall SFA Fișa Sell

Cu Modulul Promoții, directorul de vânzări generează promoții simple pe un singur articol. Acestea se creează în aplicația BackOffice Optimall și apar direct pe ecranul telefonului agenților, în Optimall SFA Android.

De exemplu, poți defini o promoție simplă prin care, la 10 kg de dulciuri din tipul produsului setat, clientul primește încă un kilogram din același fel de produs cu discount de 100%, deci gratuit. Sau, la 8 kg achiziționate din articolul setat, clientul primește încă două kilograme cu discount de 50%.

Posibilitățile de creare a unor astfel de promoții simple sunt diverse și te ajută să răspunzi rapid cererii pieței, să impulsionezi vânzările și să îți convingi clienții să cumpere mai mult.

Promoții pachet

Prin Modulul Promoții, clienții au posibilitatea de a achiziționa un pachet care conține produsele prestabilite de către directorul de vânzări, pachet ce respectă anumite prețuri, cantități si discount-uri. Știind că promoțiile de tip pachet sunt deja prestabilite în aplicație, agenții vor expune fără erori promoțiile de acest tip în piață, ducând astfel la vânzări mai mari.

De exemplu, promoția poate cuprinde un kilogram de brioșe, cu un kilogram de bomboane de lapte și un kilogram de bomboane fructate, toate împreună având 30% reducere. Așadar, în cazul în care se achiziționează pachetul prestabilit, prețul este cu 30% mai mic decât prețurile unitare însumate.

Funcționalitate nouă a acestui tip de promoții

O funcționalitate importantă a acestui tip de promoție este că acum, director de vânzări poate alege unul sau mai mulți agenți care pot oferi promoțiile în mod individual, folosind promoțiile asociate cu user-ul lor de Optimall SFA Android. Această setare poate fi făcută independent față de restul setărilor făcute pentru ceilalți membrii ai forței de vânzări.

Promoții flexibile

Directorul de vânzări poate crea, prin Modulul Promoții, o listă de produse care se regăsește în pachetul promoțional, listă din care clientul trebuie să ajungă la o anumită cantitate pentru a beneficia de discount-uri dintr-o altă listă de produse cu discount.

De exemplu, agentul va propune clientului să achiziționeze minim 3 kg de fursecuri, 2 kg de bomboane fructate și 4 kg de prăjituri asortate. Daca clientul acceptă aceste cantități, ar putea alege dintre un tort gratuit de 2 kg sau 2 kg de bezele.

Funcționalități noi ale acestui tip de promoții:
  1. Agentul poate alege orice combinație de produse din lista de produse a pachetului promoțional, în orice cantitate, dispunând de discount-ul presetat. Astfel, agentul nu mai este condiționat de acordarea unui număr fix de produse din lista promoțională.
  2. Se poate oferi acum un discount valoric suplimentar atunci cand se atinge o valoare minima, presetată, la nivel de promoție.
  3. Acum poți alege care dintre agenții tăi pot oferi promoții, fără a afecta ofertele sau articolele care se află în device-urile celorlalți agenți.
// Discută cu noi

CERE OFERTĂ

Lasă-ne datele tale de contact, iar în mai puțin de 24h vei fi contactat de către unul din reprezentanții de vânzări.

(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.