Povestea Solina România, unul dintre cei mai importanți parteneri ai industriei alimentare, a început în urmă cu peste 20 de ani. Astăzi, compania este în plină dezvoltare națională și internațională. Solina România reprezintă una dintre poveștile de succes în care parteneriatul dintre cele două companii a dus la rezultate de căre suntem mândri; AROBS, prin divizia Optimall, susținând eficientizarea proceselor de livrare cu ajutorul soluției de optimizare rute Optimall Logistic.
Optimall Logistic este soluția dedicată companiilor de distribuție și logistică pentru care optimizarea rutelor de livrare este un obiectiv major. Cu ajutorul aplicației, planificarea rutelor de livrare se face din doar câteva clickuri, iar vehiculele pot fi monitorizate în timp real. Beneficiile sunt resimțite de utilizatorii aplicației și azi vom vedea care sunt avantajele concrete din perspectiva companiei Solina.
Daniel Șoglu, având rolul de dispecer transport, a reprezentat departamentul logistic al companiei Solina și ne-a împărtășit câteva gânduri despre ce înseamnă colaborarea cu echipa Optimall by AROBS. Continuă să citești dacă vrei să afli ce beneficii aduce tehnologia Optimall Logistic pentru optimizarea afacerii partenerului nostru, Solina România.
Drumul de succes al companiei Solina România
Solina România (ex Supremia Grup) a fost fondată în anul 2000 cu capital integral românesc. Începând din 2010 și până astăzi, Solina România este lider al pieței de ingrediente alimentare din România și din Europa de Est. Solina este, de asemenea, un furnizor important de soluții tehnologice personalizate pentru clienții din industrie.
Astăzi, Solina România, membră a grupului Solina, este unul dintre jucătorii importanți la nivelul pieței Est Europene. Exportă pe 2 continente și achiziționăm materie primă din 41 de țări. Avem peste 200 de angajați care sunt permanent provocați să crească împreună cu compania.
Cum era înainte să folosiți Optimall Logistic? Ce provocări ați întâmpinat la Solina România și v-au determinat să alegeți soluția noastră?
Anterior, am lucrat cu o aplicație proprie a firmei. Aplicația anterioară nu a fost atât de eficientă, așa că am decis să căutăm o altă soluție. Astfel, Optimall Logistic a fost exact ceea ce aveam nevoie, toate caracteristicile pe care le doream au fost personalizate conform cerințelor noastre.
Ce s-a schimbat în compania dvs. de când folosiți Optimall Logistic? Ce beneficii vă aduce aplicația?
În urma folosirii acestei soluții, activitatea logistică a companiei a devenit mult mai eficientă și flexibilă. Beneficiile aduse companiei, în special sectorului logistic sunt următoarele:
- – Aplicația poate fi accesată de către șoferi folosind un terminal mobil
- – Atât șoferii cât și responsabilul logistic primesc informații în timp real despre comenzile livrate
- – Utilizarea eficientă a timpului de livrare
- – Identificarea abaterilor efectuate de către șoferi
- – Planificarea rapidă a rutelor
Ce vă place cel mai mult în colaborarea cu echipa Optimall by AROBS?
Faptul că, în orice situație, echipa Optimall ne-a oferit suportul și implicarea imediată, demonstrându-ne astfel că AROBS este o firmă de încredere și ne putem baza pe partenerii din divizia Optimall în orice situație.
Care este motivul pentru care ați recomanda soluția noastră altor businessuri?
O vom recomanda deoarece considerăm că orice companie ce depinde de flux logistic are nevoie de o aplicație software de automatizare a proceselor de distribuție.
Optimall Logistic a contribuit la eficientizarea și flexibilitatea companiei Solina România. Ne bucurăm de aceast parteneriat de succes și, bineînțeles, de toate proiectele construite de-a lungul a peste 18 ani alături de clienții Optimall by AROBS!
Dacă și tu vrei să optimizezi performanța afacerii tale, dă-ne de știre! Noi putem să te ajutăm cu o soluție personalizată, indiferent de industria din care faci parte.
Alege un 2022 optim cu Optimall by AROBS!
Cere o ofertă personalizată pentru a face pași rapizi către digitalizarea afacerii tale!
Citește cele mai recente analize Optimall
Colette Distribution & Optimall SFA – un parteneriat cu istorie de peste un deceniu – Optimall by AROBS
Două decenii de Optimall reprezintă 20 de ani de expertiză…
Optimall SFA by AROBS, soluția de automatizare a forței de vânzări, lansează noua versiune a aplicației mobile Android – Optimall by AROBS
Optimall SFA by AROBS, soluția de automatizare a forței de…
20 de ani de Optimall by AROBS – De două decenii alături de distribuitorii și producătorii din România – Optimall by AROBS
În lumea tehnologiei, companiile de succes sunt cele care rămân…
Cheia către o afacere de succes în distribuție –un trio vital de module pentru performeri de top – Optimall by AROBS
Dacă vrei să ai o afacere de succes în distribuție,…