Cheia către o afacere de succes în distribuție –un trio vital de module pentru performeri de top - Optimall by AROBS

Cheia către o afacere de succes în distribuție –un trio vital de module pentru performeri de top – Optimall by AROBS

Dacă vrei să ai o afacere de succes în distribuție, trebuie să știi cum să gestionezi stocurile eficient, să elimini erorile umane și să ai o vizibilitate clară asupra tuturor operațiunilor. Pentru aceasta, automatizarea forței de vânzări printr-o soluție software cum este Optimall SFA by AROBS, este primul pas către succes.

Optimall SFA este o aplicație special creată pentru companiile de distribuție, cu o rețea proprie de agenți de vânzări. Cu ajutorul acestei soluții, beneficiezi de o gestionare optimă a stocurilor în timp real, eficiență sporită, îmbunătățirea experienței clienților și multe alte beneficii.

Dar pentru a avea o afacere de succes în distribuție, nu este suficientă doar automatizarea proceselor. Motivația și coordonarea eficientă a echipei tale de vânzări joacă un rol crucial. De aceea, Optimall SFA a dezvoltat module opționale care transformă agenții tăi de vânzări în performeri de top. Iată cum:

Istoricul vânzărilor la un click distanță cu Modulul Fișa Sell

Modulul opțional SFA Fișa Sell vine în sprijinul tău și al echipei tale de agenți de vânzări printr-o monitorizare detaliată a fiecărei etape din procesul de vânzare. Cu ajutorul aplicației, accesezi ușor istoricul vânzărilor pentru fiecare client și vezi ce articole au fost vândute, la ce dată și cu ce preț.

Accesul rapid la date esențiale îți permite să optimizezi comenzile în baza istoricului de livrări, determinând decizii eficiente pentru afacerea ta. De asemenea, eliminarea documentelor fizice și a transferului manual de date duce la economisirea timpului și crește productivitatea echipei tale de vânzări.

Coordonarea eficientă a echipei de vânzări cu Modulul Supervizor

Pentru o afacere de succes, automatizarea proceselor de monitorizare a echipei tale de vânzări este un proces esențial. Modulul opțional Optimall SFA Supervizor a fost creat special pentru companiile de distribuție cu organizare arborescentă a echipei de vânzări: agent, supervizor, director.

Prin intermediul aplicației, supervizorul monitorizează în timp real toate activitățile desfășurate de echipa sa de agenți de vânzări, controlând îndeaproape situația comenzilor și a facturilor neîncasate. În plus, supervizorul poate desfășura activități specifice direct din aplicație: poate plasa comenzi în nume propriu, poate aproba discounturi suplimentare și poate înlocui un agent în situații neprevăzute.

Așadar, acest modul contribuie la o comunicare și colaborare eficientă între membrii echipei de vânzări și supervizori, iar tu ai o imagine de ansamblu asupra întregii activități din afacerea ta.

Performeri de top cu Modulul Target

Modulul opțional Optimall SFA Target asigură un nivel de performanță deosebit în afacerea ta prin menținerea motivației echipei tale de agenți de vânzări. Cu ajutorul modulului, liderul de echipă poate seta ținte de performanță zilnice, săptămânale sau lunare, iar agenții de vânzări au o imagine clară asupra gradului de îndeplinire al targetului personal.

Modulul Target, împreună cu Modulul Supervizor, oferă supervizorului posibilitatea de a urmări îndeplinirea performanței fiecărui agent din subordine.

Automatizarea procesului de monitorizare al targetelor duce la creșterea competitivității în echipă. Așadar, agenții tăi de vânzări vor fi motivați să-și atingă sau chiar depășească targetele stabilite, devenind performeri de top în vânzări.

Așadar, cheia către o afacere de succes este automatizarea forței de vânzări. Și nu oricum, ci cu ajutorul celor mai noi module opționale Optimall SFA by AROBS pentru coordonarea eficientă a echipei tale de vânzări. Hai să personalizăm oferta pentru afacerea ta!

Alege să fii optim Optimall cu by AROBS!