Ca producător, cel mai probabil ești obișnuit să anticipezi și să depășești provocările care pot apărea de la fabricarea produselor până la vânzarea acestora. În ultimii ani, Industry 4.0 și schimbarea obiceiurilor de consum sunt unele din cele mai importante elemente care influențează activitatea companiilor. Deși uneori poate fi dificil să ții pasul cu atâtea […]
În ultima perioadă, ni se confirmă că politicile de sustenabilitate nu mai sunt un trend, ci o reală necesitate. Tot mai multe companii își ajustează procesele interne pentru a eficientiza consumul de resurse, reducând în același timp impactul asupra mediului înconjurător. Tehnologia este unul dintre elementele fundamentale care contribuie la aceste procese. Spre exemplu, cu ajutorul […]
Să ne întoarcem în urmă cu 60 de ani. Imaginează-ți că te ocupai de un întreg departament de vânzări. Răsfoiai revista Harvard Business Review, iar privirea ți s-a oprit asupra unui titlu tranșant: Sales managers must manage sau Managerii de vânzări trebuie să… managerieze. Afli surprins că ar trebui să dedici mai puțin timp vânzărilor și să îți aprofundezi […]
Vânzările depind tot mai mult de tehnologie, după cum probabil ai observat și tu în ultimii ani. Multe companii care au o echipă de agenți de vânzări au renunțat deja la procesarea manuală a comenzilor. Pentru mai multă eficiență, au înlocuit-o cu softuri dedicate pentru preluarea automată a comenzilor din teren de tip SFA. De asemenea, […]
Povestea Solina România, unul dintre cei mai importanți parteneri ai industriei alimentare, a început în urmă cu peste 20 de ani. Astăzi, compania este în plină dezvoltare națională și internațională. Solina România reprezintă una dintre poveștile de succes în care parteneriatul dintre cele două companii a dus la rezultate de căre suntem mândri; AROBS, prin divizia […]