CRM unifică interacțiunile cu prospecții și clienții tăi, contribuind la atragerea lor și generarea de oportunități noi. Acesta te ajută să scapi de elemente precum hârtii, dosare, exceluri și îți oferă o imagine clară a business-ului tău.
SoftManager CRM+ by AROBS se va integra cu website-ul de prezentare al companiei tale, cu aplicațiile contabile și cu serviciile de curierat.
Toate cererile de oferă generate pe website-ul companiei tale vor fi salvate ca oportunități în CRM (Customer Relationship Management). Totodată cu ajutorul unui serviciu de tip API îți punem la dispoziție formulare de contact personalizate care vor fi prezente pe website-ul companiei tale.
Integrarea cu aplicația contabilă (ERP) folosită de compania ta ajută la sincronizarea automată a soluției CRM preluând astfel toate informațiile cu privire la clienți, comenzi, vânzări, furnizori, produse și chiar prețuri.
Totodată generezi AWB-uri direcți din comanda sau factura ta, integrând soluția Soft Manager CRM+ by AROBS cu serviciile tale de curierat.
SoftManager CRM+ by AROBS automatizează procesele de vânzare, facturare, gestiune stocuri, suport tehnic, service și marketing.
Procesul de vânzare se va îmbunătăți considerabil cu ajutorul a 6 funcționalități: managementul oportunităților, managementul clienților, furnizori, parteneri și concurenți, generarea ofertelor, procesarea comenzilor și evidența contractelor.
Gestionează toate oportunitățile apărute legate de prospecții, clienți și furnizori.
Cu ajutorul soft-ului CRM ai posibilitatea de a observa toate interacțiunile pe care angajații tăi le-au interprins cu clienții și partenerii business-ului tău.
Modulele aplicației CRM îți oferă o imagine clară a cum se desfășoară procesul de vânzare.
Angajații companiei tale au posibilitatea de a genera și trimite oferte comerciale partenerilor și totodată pot primi comenzile de la aceștia.
Comenzile vor fi procesate în pași foarte simpli, cu doar câteva click-uri.
Toate contractele și actele adiționale vor fi centralizate, cunoscând toate detalile despre servicile și produsele partenerilor tăi.
Echipa de marketing a companiei tale va putea importa bazele de date cu clienții actuali și cei potențiali, având posibilitatea de a le trimite acestora newsletter personalizate. CRM ajută marketerii să creeze campanii de marketing, să gestioneze proiectele și produsele din afacerea ta.
Prin intermediul cărora transmiți mesaje și oferte partenerilor tăi de afaceri, având posibilitatea de a urmări modul și rata de deschidere a acestora.
Planifici resursele implicate în desfășurarea proiectelor precum: oamenii, banii, mijloacele fixe sau mobile și timpul.
Ai posibilitatea de a planifica termene limită, bugetele și sarcinile alocate cu ajutorul cărora controlezi evoluția proiectelor.
Procesele ce țin de service și suport tehnic vor fi automatizate folosind SoftManager CRM+ by AROBS. Tichetele clienților, managementul flotei, service, reparații și mentenanță toate acestea le vei putea gestiona cu ajutorul CRM-ului.
Toate tichetele de suport provenite de la parteneri vor fi prezente în aplicația CRM astfel încât putem optimiza procesul și viteza de reacție la solicitările clienților.
Documentele cu privire la parcul auto vor fi evidențiate în aplicația CRM având posibilitatea de a crea alerte cu privire la reînnoirea sau plata taxelor scadente.
Pentru companiile care oferă servicii de reparații și mentenanță, acest modul te ajută să urmărești stadiile prin care produsul trece pentru a fi reparat. Procesele de intrare și ieșire, fișele și devizele de constatare se pot genera din aplicația CRM.
Proces implementare
Proces de vânzare
Analytics
Companii
Ofertă
Comanda
Contract
Fișier Șablon
Proprietăți
Tichet
Având o imagine completă asupra activităților interprinse în compania ta, identifici mult mai rapid blocajele operaționale, având posibilitatea de a optimiza aceste procese.
Cu ajutorul CRM-ului extragi informații valoroase despre clienți cu privire la modul de achiziție și utlizarea produselor. Aceste informații te ajută să creezi mai apoi strategii prin care să crești numărul de prospecți.
Automatizând procesele de vânzare, numărul prospecților cât și al clienților va crește semnificativ onorând mai repede oportunitățile și lead-urile venite de la potențialii clienți.
Reduci costurile semnificativ prin folosirea unui singur soft care îndeplinește atât activitățile de vânzări, marketing cât și de service și mententenanță.