O platformă online B2B (Business to Business) reprezintă un canal online de vânzare prin care companiile de distribuție, importatorii sau producătorii își vând produsele direct către retaileri/revânzători. Această platformă online conectează furnizorul cu toți clienții săi care au nevoie de aprovizionare. Tot procesul de aprovizionare se va realiza online nemaifiind nevoie de un agent de […]
Optimall Livrator by AROBS este o soluție care automatizează încasările pe care șoferii tăi livratori le preiau zilnic de la clienți. Această soluție face ca încasările realizate să ajungă direct în programul de contabilitate al companiei. De ce să alegi soluția pentru șoferii livratori? Aceasta se integrează cu programul de contabilitate și gestiune al companiei […]
Un sistem CRM reprezintă o suită de instrumente menite să vină în ajutorul îmbunătățirii relațiilor cu clienții tăi și viitorii prospecți. CRM sau Customer Relationship Management te ajută să gestionezi facil activitățile externe ce țin de clienți, parteneri de afaceri și prospecți dar și activitățile interne întreprinse de angajații companiei tale. Beneficiile oferite de un […]
E important să îți integrezi magazinul online cu sistemul de gestiune deoarece toate transferurile de informații între acestea se vor automatiza, reducând astfel erorile umane întâmpinate des. O soluție prin care îți poți integra magazinul online cu sistemul de gestiune este Optimall Connector by AROBS. Optimall WebAPI by AROBS se integrează cu peste 75+ sisteme […]
Soluția CRM sau Customer Relationship Management reprezintă un ansamblu de instrumente menite să te ajute la gestionarea facilă a relațiilor interne cât și externe automatizând astfel procesele de vânzare. Cu ajutorul soluției CRM gestionezi mult mai ușor activitatea echipelor de: vânzări, marketing, service&suport și gestiunea proiectelor. Vânzări Centralizezi datele și operațiile specifice ale procesului de […]