// detalii contact

Hai să vorbim

Adresă

str. Constantin 
Brancusi nr. 78

Vânzări

optimall@arobs.ro

Vânzări

+40741.227.627

relații cu clienții

Gestionează relațiile cu clienții folosind un sistem CRM

Relațiile cu clienții gestionate în cadrul companiei tale au un rol foarte important pentru buna desfășurare a business-ului tău. Deși focusul nostru principal este de a atrage mereu potențiali clienți noi/ parteneri de business, trebuie să ținem cont și de relațiile actuale și să încercăm să le fidelizăm de asemenea și pe acestea. Aceste 2 aspecte le poți îmbunătăți folosind o soluție de tip CRM (Customer Relationship Management), precum e SoftManager CRM+ by AROBS.

SoftManager CRM+ este o soluție software destinată angajaților tăi pentru a gestiona și îmbunătății relațiile cu clienții actuali sau cu potențialii clienți. Această soluție poate fi folosită de către diverse departamente din cadrul companiei tale precum: vânzări, marketing, facturare, suport tehnic, service și nu numai.

SoftManager CRM

De ce ar trebui să apelezi la o soluție pentru gestionarea relațiilor cu clienții?

  1. CRM poate integra automat informațiile din diferite surse oferind posibilitatea de a gestiona eficient procesul de vânzare;
  2. Ai o evidență clară asupra întregului proces de vânzare;
  3. Știi mereu în ce stadiu se află lead-urile companiei și cum abordează reprezentanții tăi de vânzări potențialii clienți;
  4. La nevoie, acest sistem se poate integra cu sistemul de gestiune/ERP al companiei tale, website-ul companiei și/sau serviciile de curierat;
  5. Procesul de vânzare se îmbunătățește considerabil având posibilitatea de a gestiona centralizat: managementul oportunităților, managementul clienților, furnizorilor, partenerilor și concurenților, generarea ofertelor și evidența contractelor și nu numai;
  6. Poți trimite oferte sau diverse alte documente personalizate și să gestionezi eficient campaniile de marketing;
  7. Managementul flotei tale de mașini (expirare asigurare, revizii tehnice), tichetele clienților pentru service și reparații pot fi gestionate de asemenea cu ajutorul soluției CRM;
  8. SoftManager CRM+ poate fi personalizată în funcție de nevoile și particularitățile business-ului tău.

În prezent, aplicația este folosită de către 1500+ utilizatori printre care se numără și: SCALEit, DIALUST, Magazia lu’ Costică , PanAgroTeh, MDE Converting și mulți alții. Pentru o ofertă personalizată de preț scrie-ne la adresa de email optimall@arobs.com sau contactează-ne la numărul de telefon 0752 065 708.