Atunci când îți dorești să îți automatizezi procesele de muncă din cadrul business-ului tău, apelezi la o soluție care să te ajute în această privință. Odată cu achiziționarea unei soluții software de automatizare, realizezi că ai nevoie și de suport tehnic pentru situațiile neprevăzute ce pot să apară.
Misiunea echipei Optimall este aceea de a asigura în permanență servicii de calitate, lucru ce se reflectă asupra colaborărilor de durată ce le avem în prezent cu toți clienții noștri dar și în cele actuale, la care punem cărămidă lângă cărămidă în fiecare zi. La fel ca și tine ne dorim ca soluția oferită să funcționeze optim, de aceea am pus la punct un departament de Customer Support.
Soluțiile dezvoltate de noi, sunt foarte ușor de folosit datorită interfețelor cu elemente grafice intuitive și denumiri standard din domeniul retailului. În medie, o săptămână este de ajuns ca utilizatorii să învețe să folosească foarte bine soluțiile noastre.
După finalizarea implementării soluției, echipa Optimall by AROBS, recomandă și semnarea unui contract de mentenanță, pentru ca atunci când întâmpini o problemă, să găsești rezolvarea prin noi, iar echipa de suport tehnic dedicată să degreveze în cel mai scurt timp orice blocaj sau situație apărută.
Există multiple canale de comunicare cu consultanții noștri tehnici care sunt bine instruiți și mereu dispuși să te ajute:
- asistență telefonică, între orele 09-18 la numărul de telefon 0264 202 118;
- asistență tehnică de tip remote-control oferită de consultanții de implementare prin intermediul aplicației de suport tehnic online;
- deplasarea specialiștilor de suport tehnic la sediul dumneavoastră, dacă acest lucru este necesar.
Soluțiile pe care le dezvoltăm noi, vin în ajutorul companiilor care își doresc să automatizeze forța de vânzări, să gestioneze fluxul de muncă din depozit, să optimizeze rutele șoferilor livratori, să automatizeze procesul de inventariere sau chiar să administreze magazinul online.