creșterea vânzărilor

Creșterea vânzărilor – 3 pași simpli pentru a-ți crește vânzările

Creșterea vânzărilor reprezintă scopul principal al fiecărui business. Această creștere este influențată de foarte mulți factori precum: profilul business-ului, forța de vânzare, nișa de clienți ( B2B sau B2C) etc.

Iată 3 pași simpli prin care poți crește vânzările din compania ta:

1. Optimizează și digitalizează procesele de vânzare

Optimizarea și digitalizarea proceselor de vânzare constituie un factor important care ajută business-ul să crească și odată cu el, vânzările. Pentru a optimiza și digitaliza procesele de vânzare, este indicat să folosești o soluție de tip SFA (Sales Force Automation). Această soluție va fi instalată pe telefonul/tableta agenților de vânzări în vederea preluării comenzilor într-un mod digitalizat. Agenții de vânzări vor prelua toate comenzile în timp real, ele regăsindu-se automat în ERP-ul companiei. Prin folosirea acestei soluții, reduci timpul de pregătire al comenzilor și automatizezi toate procesele pe care agenții de vânzări le efectuează.

2. Organizează resursele din compania ta

Este foarte important ca toate resursele business-ului tău să fie organizate astfel încât să ai o evidență clară asupra tuturor activităților întreprinse în compania ta. Pentru o mai bună optimizare a resurselor poți folosi o soluție de tip CRM (Customer Relationship Management). Aceasta te ajută să gestionezi activitățile externe legate de prospecți, cât și interne legate de angajații tăi. Procesele de vânzare, marketing, service și suport tehnic vor fi organizate oferind o vizibilitate clară asupra tuturor acțiunilor realizate de către angajații tăi. procesele de vânzare

3. Extinde canalele de vânzare ale companiei tale

Adresează-te unui număr mai mare de clienți și crește rata de vânzare folosind mai multe canale de vânzare. Indiferent dacă clienții tăi sunt persoane fizice sau juridice, o platformă online B2B (Business to Business) sau B2C (Business to Consumer) este ideală pentru a te adresa unui număr mai mare de clienți și implicit pentru a crește vânzările. Folosind o astfel de platformă, reduci costurile de administrare, clienții tăi au posibilitatea de a comanda oricând și oriunde și eficientizezi ciclul de vânzare. Dacă consideri că una dintre variantele de sus se potrivește business-ului tău, scrie-ne la adresa de e-mail optimall@arobs.com iar noi, echipa Optimall by AROBS, te vom îndruma în alegerea celei mai bune variante pentru creșterea vânzărilor din compania ta.