La fel cum un software de tip SFA e de nelipsit pentru echipele de agenți de vânzări, o soluție software de optimizare a rutelor și a volumului de marfă transportată este esențială pentru distribuitori. Optimall Logistic ajută la reducerea costurilor de transport și a timpilor de livrare, la optimizarea rutelor, dar și la gestionarea mai eficientă a stocurilor și a procesului de aprovizionare, direct de pe telefonul șoferului.
Despre companie
Companie cu 100% capital românesc, Trady 2000 a pornit ca o afacere de familie, în urmă cu mai bine 20 de ani. Specializați în comerțul și distribuția materiilor prime pentru industria mobilei, compania are acum acoperire națională atât prin forța de vânzări, cât și prin cea de distribuție cu flota proprie.
În continuare, vom afla mai multe despre utilitatea soluției software în business direct de la Florin Dragomir, director executiv al companiei din ianuarie 2019, care ne-a oferit câteva perspective despre rolul aplicației pentru îmbunătățirea procesului de distribuție.
Ce provocări v-au determinat să alegeți o soluție de optimizare a rutelor pentru flota de distribuție a companiei Trady 2000?
Am observat faptul că procesul de distribuție a mărfurilor din cadrul Trady 2000 depinde foarte mult de cunoștințele șoferilor, și nu numai. Depindea de rutele pe care le cunosc sau nu, ori de dorința lor de muncă. Lipsa unui control real asupra rutelor și timpilor de livrare a fost factorul decizional care ne-a determinat să căutăm soluții de optimizare a traseelor pentru flota noastră.
Cum ați aflat despre Optimall Logistic și ce v-a determinat să luați decizia de a achiziționa soluția noastră în detrimentul altor soluții similare?
Am aflat despre Optimall Logistic printr-un studiu de piață, dar am auzit de aplicație și prin colaborările cu alte companii din grup. În ceea ce privește decizia de achiziționare, plecând de la conceptul de bază al aplicației, împreună cu echipa de dezvoltare Optimall by AROBS am găsit soluția care se apropia cel mai mult de nevoile noastre specifice.
Ce s-a schimbat în compania dvs., Trady 2000, de când folosiți Optimall Logistic, și ce beneficii vă aduce?
Implementarea s-a făcut gradual, în a doua parte a anului 2022. Acum, aplicația este integrată cu întreaga flotă de distribuție Trady 2000 din punctele noastre de lucru din București. Rezultatele sunt pe măsură așteptărilor: remarcăm o reducere cu 20-25% a costurilor de distribuție, cu un procent chiar mai bun în dreptul timpilor de livrare. Acum ne pregătim pentru extinderea proiectului în toate filialele noastre, astfel încât până la finalul anului 2023 să livrăm către toți clienții noștri exclusiv prin aplicație
Ce vă place cel mai mult în colaborarea cu echipa Optimall by AROBS?
Care este motivul pentru care ați recomanda soluția noastră altor business-uri?
Aș recomanda Optimall Logistic și altor companii deoarece este o aplicație funcțională, adaptabilă nevoilor specifice. De asemenea, avem suport constant din partea echipei puternice în ceea ce privește dezvoltarea și implementarea. Ne bucurăm că reușim să contribuim la succesul companiei Trady 2000 prin optimizarea proceselor de distribuție, și ne dorim ca această colaborare să fie la fel de prosperă ca și până acum. Mulțumim Trady 2000 pentru încrederea acordată echipei Optimall by AROBS Alege să fii optim Optimall cu by AROBS!