Automatizarea proceselor reprezintă cheia succesului business-ului tău. Soluțiile Optimall vin în ajutorul business-ului tău pentru a automatiza toate procesele ce țin de inventariere, vânzări, procesele întreprinse într-un depozit și sincronizarea datelor între marketplace-ul companiei tale și programul de gestiune.
Optimall SFA – Sales Force Automation
Această soluție vine în ajutorul companiilor care realizează vânzările cu ajutorul agenților. Optimall SFA va fi instalată pe dispozitivul mobil (tabletă, telefon mobil) cu sistem de operare Android al agenților de vânzări. Cu ajutorul acestei soluții, agenții de vânzări vor trimite încasările și comenzile în timp real direct în ERP-ul companiei. Totodată, aceștia pot încasa direct la clienți cu ajutorul unei imprimante termice, precum Optimall Print SUP 80. Optimall SFA este benefică atât pentru firmele producătoare cât și pentru firmele de distribuție.
Optimall WMS – Warehouse Management System
Optimall WMS by AROBS este o soluție bazată pe scanarea codurilor de bare care vine în ajutorul companiilor care dețin un depozit sau o magazie. Cu ajutorul codurilor de bare, angajații tăi au posibilitatea de a scana toate produsele cu ajutorul unor cititoare de coduri de bare în vederea realizării următoarelor procese: recepțiile de marfă, ieșirile de marfă, transferurile între gestiune și locații și chiar inventarierea.
Optimall SMIS – Smart Mobile Inventory System
Inventarierea patrimoniului trebuie realizată cel puțin o dată pe an pentru a știi cu exactitate numărul obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe cât și starea acestora. Optimall SMIS reprezintă o soluție bazată pe scanarea codurilor de bare în vederea inventarierii lor. Toate obiectele de inventar cât și mijloacele fixe vor fi etichetate cu un cod de bare, care va fi scanat cu ajutorul unui telefon mobil cu sistem de operare Android în vederea inventarierii lor. Această soluție este perfectă pentru companiile sau instituțiile publice care își doresc să realizeze inventarierea patrimoniului într-un mod rapid și automatizat.
Optimall Logistic
Dacă îți dorești ca rutele de livrare ale șoferilor tăi să fie optimizate, îți recomandăm să folosești soluția Optimall Logistic. Aceasta oferă posibilitatea de a planifica rutele de livrare și de a urmări în timp real vehiculele, în raport cu rutele planificate, evitând astfel abaterile de la traseul stabilit. Această soluție se adresează companiilor cu șoferi livratori care realizează zilnic vizite la clienți.
Optimall Connector
Cum ar fi ca toate comenzile, facturile, prețurile, stocurile din magazinul tău online să se sincronizeze automat cu sistemul de gestiune? Acest lucru este posibil datorită soluției Optimall Connector. Implementarea soluției reduce timpul de lucru al angajaților, prin actualizarea automată a informațiilor dorite, actualizare ce poate fi setată în funcție de intervalul și fluxul de lucru specific.
CRM – Customer Relationship Management
Îți dorești să crești vânzările și marja de profit din compania ta? Folosește soluția CRM și gestionează toate activitățile externe cât și interne din compania ta. CRM unifică interacțiunile cu prospecții și clienții tăi, contribuind la consolidarea relațiilor cu aceștia și generarea de noi oportunități de business.
Platforma B2B – Business to Business
Oferă-le partenerilor tăi oportunitatea de a comanda toate produsele tale folosind o platformă online. Platforma B2B este legătura de comunicare digitală între distribuitor/importator/producător și revânzător, reprezentând un magazin online (aplicație web) prin prisma căruia partenerii de business au acces la gama de produse comercializată de către compania ta.
Pentru mai multe informații despre soluțiile Optimall și o ofertă de preț personalizată dupa nevoile tale, nu ezita să ne contactezi la numărul de telefon 0748 158 881 sau scrie-ne la adresa de email optimall@arobs.com.
Hai să automatizăm împreună procesele din compania ta folosind soluțiile Optimall!