Optimall SFA

,,Soluția Optimall SFA a fost modelată fix după nevoile noastre’’

,,Soluția Optimall SFA a fost modelată fix după nevoile noastre” a declarat George Pițigoi, Directorul de Dezvoltare și Risc al companiei Nitela.

,,Soluția Optimall SFA a fost modelată fix după nevoile noastre” a declarat George Pițigoi, Directorul de Dezvoltare și Risc al companiei Nitela. Programul de automatizare a forței de vânzări vine în ajutorul tău prin eficientizarea proceselor de vânzare și distribuție. Controlul este un factor important în orice tip de companie, deoarece el conduce compania spre succes. Aplicația SFA oferă acces permanent la informații agenților în procesul de vânzare. Aceștia pot afla informații despre comenzi, retururi, stocuri, prețuri, discount-uri, promoții și chiar rutele zilnice. Soluția Optimall SFA a satisfăcut dorințele multor clienți și le-a ușurat considerabil munca. Printre acești clienți se află și George Pițigoi, Directorul de Dezvoltare și Risc al companiei Nitela. Aceasta este una dintre cele mai mari companii de logistică și distribuție din Oltenia. Este susținută de 92 de autoturisme, 113 de autoutilitare și 11 motostivuitoare. Am avut plăcerea să discutăm personal cu George Pițigoi, Directorul de Dezvoltare și Risc al companiei Nitela.

1. Care a fost principala problemă cu care v-ați confruntat și care v-a determinat să apelați la soluția Optimall SFA?

George Pițigoi: ‘’Lipsa de control constituie o problemă majoră în companiile de astăzi, această problemă am întâlnit-o și noi. Automatizarea a fost singura soluție care ne-a putut ajuta să trecem peste acest impas. Optimall SFA, ne-a oferit tot ce ne puteam dori de la un program de automatizare.’’

2. Care sunt principalele beneficii în urma folosirii soluției Optimall SFA?

George Pițigoi: “Faptul că totul este online, ne ajută foarte mult și constituie principalul beneficiu. Toate datele noastre cu privire la stoc și comenzi sunt preluate pe o aplicație de comenzi actualizată mereu. Nu mai e nevoie să ne facem griji de necoordonarea dintre stoc și comenzi.”

3. De ce noi și nu alții?

George Pițigoi: “Optimall a fost modelat fix după nevoile noastre. Ne-a demonstrat că AROBS e o firmă de încredere și ne putem baza pe ei în orice situație.”

4. Este o aplicație ușor de utilizat sau ați întâmpinat dificultăți?

George Pitigoi George Pițigoi: „Este foarte ușor de utilizat, îți ia doar 2-3 zile să înveți complet cum se folosește.”

5. Ce anume v-a plăcut cel mai mult în colaborarea cu echipa Optimall?

George Pițigoi : „Flexibilitatea este punctul forte al acestei echipe, mereu îți vin în ajutor pentru orice nevoie. Apreciez foarte mult la ei că vin mereu cu soluții indiferent de problema pe care o întâmpinăm.”

6. Cât de mult s-a redus munca personalului din departamentul financiar după implementarea aplicației Optimall SFA?

George Pițigoi: ,,Activitatea personalului  din departamentul financiar s-a eficientizat cu cel puțin 30% “

7. Cu cât s-au redus costurile departamentului de logistică?

George Pițigoi: „S-au redus semnificativ deoarece persoanele din departamentul financiar mai pot omite anumite detalii, însă aplicația nu dă erori niciodată”

8.Veți recomanda programul de automatizare a forței de vânzări SFA? Dacă da, de ce?

George Pițigoi: „Da, cu siguranță. Sunt sigur că această soluție este ceva necesar pentru companiile din ziua de azi. Îți ușurează munca foarte mult, ceea ce este foarte benefic pentru orice tip de companie indiferent de dimensiunea ei.” Dacă ești în căutarea unei soluții care să eficientizeze munca agenților de vânzări, completează formularul AICI și te contactăm noi!