programul pentru agenții de vânzări

Programul pentru agenții de vânzări din teren a venit în ajutorul companiei Irina Impex

Programul pentru agenții de vânzări din teren, Optimall SFA, i-a ajutat pe cei de la Irina Impex să își automatizeze forța de vânzări. Cu ajutorul aplicației Optimall SFA aceștia au reușit să își mărească echipa de la doi agenți de vânzări la 18. Această creștere de-a lungul a 7 ani, a ajutat la dezvoltarea unei noi divizii. 

Prin automatizarea tuturor proceselor din departamentul de vânzări, soluția Optimall SFA îi ajută pe agenții de vânzări din teren să acopere mai multe comenzi într-un timp mai scurt și să își depășească target-ul setat. 

Prezentare generală

Irina Impex este o companie înființată în anul 1994 în Râmnicu Vâlcea. Domeniul de activitate îl constituie distribuția și comercializarea în sistem en-gross a băuturilor alcoolice și non-alcoolice. Aceștia se află în topul firmelor de distribuție din județul Vâlcea și din țară cu peste 1600 de clienți.
CLIENT: Irina Impex INDUSTRIE: Distribuție Băuturi  SERVICII: Distribuitori și comercializatori de băuturi alcoolice și non-alcoolice SOLUȚIA OFERITĂ: Optimall SFA

Provocare

Inițial, compania Irina Impex a folosit alt program pentru agenții de vânzări de tip SFA. Aceștia au fost însă nemulțumiți de funcționalitățile soluției anterioare, așa că au hotărât să caute o altă soluție. Dintre mai multe variante prezente pe piață, au ales soluția noastră Optimall SFA by AROBS. Optimall SFA a reușit să le îndeplinească toate dorințele pe care aceștia le aveau, de la istoricul comenzilor până la eficiența fiecărui agent de vânzări în parte. Am avut plăcerea să discutăm personal cu Cătălin Văduva, reprezentant al companiei Irina Impex.

1. Care au fost problemele cu care v-ați confruntat și care v-au determinat să apelați la programul pentru agenții de vânzări Optimall SFA?

,,Înainte de colaborarea cu Optimall by AROBS, am colaborat cu altă companie. Aplicația precedentă nu se ridica la nivelul cerințelor noastre, așa că ne-am hotărât să căutăm o altă soluție. Soluția Optimall SFA a fost ceea ce am avut nevoie, toate funcționalitățile dorite de noi, au fost personalizate fix după cerințele noastre. Aveam nevoie de o soluție care să emită un istoric al tuturor comenzilor, să putem seta valoarea de comandă minimă, să putem seta prețuri speciale pentru anumiți clienți și totodată agenții de vânzări din teren să poată vizualiza produsele atât pe grupe, cât și pe subgrupe.”

 2. Care a fost motivul pentru care ne-ați ales?

,,V-am ales în urma unei recomandări și bineînțeles după ce am realizat că Optimall SFA ne poate îndeplini toate dorințele astfel încât aplicația să funcționeze în cel mai bun mod.”

3. Cum v-a ajutat aceasta soluție? Îmi puteți enumera câteva beneficii câștigate după implementarea soluției?

,,Soluția ne-a ajutat să eficientizăm munca agenților de vânzări din teren și totodată să creștem vânzările, agenții de vânzări realizând mai multe comenzi într-un timp mult mai scurt. În anul 2012 când am început colaborarea cu echipa Optimall, aveam doar 2 agenți de vânzări. După 7 ani de colaborare, am ajuns la 18 agenți de vânzări, mărind compania și vânzările. Principalele beneficii ale soluției Optimall SFA sunt preluarea și transmiterea mai rapidă a comenzilor către ERP-ul companiei noastre.” agenții de vânzări din teren

4.Ce anume v-a plăcut cel mai mult în colaborarea cu echipa Optimall?

,,Pot spune proximitatea, a fost o compatibilitate încă de la început între echipa Optimall și colegii noștri.”

5.Dacă ați renunța la soluția SFA, care departament ar avea cel mai mult de suferit?

,,Dacă am renunța la soluția Optimall SFA, departamentul de vânzări și facturare ar avea de suferit. Agenții de vânzări ar fi nevoiți să scrie comenzile manual, ceea ar dura mult timp și ar scădea considerabil eficiența. Colegii din departamentul de facturare ar trebui să emită toate facturile în scris, ceea ce ar irosi din nou timpul.”

6. Cât a durat până v-ați acomodat cu programul pentru agenții de vânzări?

,,Ne-am acomodat foarte repede, aplicația e foarte ușor de folosit cu o interfață intuitivă.”

7. Veți recomanda această soluție? Dacă da, de ce?

,,Da, o voi recomanda deoarece consider că orice companie cu flotă de agenți de vânzări are nevoie de o soluție SFA pentru a automatiza toate procesele, iar Optimall SFA poate fi personalizată după nevoile fiecărei companii.” Cu Optimall SFA poți eficientiza munca agenților tăi de vânzări din teren. Contactează-ne la numărul de telefon  0264 202 118 pentru a-ți putea oferi mai multe informații.