Profită de avantajele și beneficiile soluției Optimall SFA!
Utilizarea soluției de automatizare a vânzărilor Optimall SFA aduce o gamă vastă de avantaje și beneficii tuturor părților implicate în procesul de vânzare:
Directorul de vânzări:
• are control asupra agenților de vânzări prin vizualizarea reperelor orare ale vizitelor acestora: cunoaște timpul de sțationare al unui agent la un client și timpul între două vizite la clienți;
• elimină fraudarea prin posibilitatea de control (verificare vizite, livrări etc);
• are posibilitatea de a optimiza traseele de distribuție (economii la combustibil și timp), poate avea rapoarte despre comenzile/încasările unui anumit agent pe o anumită perioadă de timp;
• are posibilitatea de a face analize pe diverse zone în care activează echipe de vânzări diferite.
Agenții de vânzări:
• pot prelua comenzile și încasările mult mai repede și mai eficient;
• economisesc timpul cu predarea comezilor, încasărilor la sfârșitul zilei;
• pot consulta stocul pentru articolele vândute;
• au acces la datele cu privire la soldul clienților;
• pot urmări încasările clientului;
• agenții care practică Van-Sales pot lista facturi din mașina;
• rapoartele specifice agenților se completează implicit (automat din PALM).
Agenții de merchandising:
• pot prelua date de la clienți cu privire la poziționarea articolelor pe rafturi;
• pot urmări în timp evoluția mărfii proprii în raport cu cea a concurenței;
• pot urmări prezența produselor concurenței.

Serviciul contabilitate:
• va avea automat transferate comenzile și încasările agenților în programul de contabilitate;
• va prelua comenzile pe tot parcursul zilei, nu doar seara, la venirea agenților;
• va putea factura la un simplu click;
• elimină probabilitatea de a greți un pret sau de a factura alt produs;
• poate trimite facturile la depozit progresiv, pe măsura ce vin comenzile;
• controlează colectarea banilor de pe piață în orice moment al zilei.
Serviciul de depozitare și livrare:
• vor prelua comenzile pe tot parcursul zilei, nu doar seara, la venirea agenților;
• poate livra marfa operativ, în aceeași zi, și progresiv, pe măsură ce sosesc comenzile;
• cunoațte situația stocurilor în orice moment și va putea oferi alternative în cazul unor comenzi care nu sunt în stoc.