Procesul de inventariere poate fi acum eficientizat cu o soluție destinată exclusiv inventarierii, denumită Optimall SMIS ( Smart Mobile Inventory System). Această soluție informatică funcționează pe baza scanării codurilor de bare atașate pe mijloacele fixe și obiectele de inventar, cu ajutorul unui telefon mobil cu sistem de operare Android.
Optimall SMIS se integrează cu programul de gestiune al companiei tale pentru a avea o evidență clară asupra întregului proces de inventariere. Soluția de inventariere este compusă din 3 elemente interconectate între ele (aplicația BackOffice, aplicația mobilă și interfața cu sistemul de gestiune) asigurând o transparență și claritate a procesului de inventariere active din patrimoniul companiei tale dar și o acuratețe a datelor procesate.
Aplicația BackOffice se va instala pe serverul companiei tale. Aceasta va fi folosită pentru managementul userilor aplicației mobile, crearea și alocarea listelor de inventar pentru fiecare user în parte și pentru validarea, generarea și listarea rapoartelor de inventar. Totodată cu ajutorul aplicației Back Office se pot seta drepturi și restricții pentru anumiți useri.
Folosind aplicația mobilă Optimall SMIS, utilizatorii au posibilitatea de a scana toate mijloacele fixe și obiectele de inventar în vederea inventarierii propriu-zise. Totodată, aceștia pot confirma intrarea în patrimoniu a unui nou bun și pot realiza operațiunea de transfer între gestiuni prin scanarea acestora.
Cum se eficientizează procesul de inventariere din compania ta?
- Diminuezi toate erorile umane întâlnite frecvent în realizarea inventarierii;
- Ai o evidență clară asupra tuturor mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar;
- Crești eficiența operațională;
- Ai acces la un set de rapoarte personalizate;
- Automatizezi operațiunile de intrare și ieșire de active;
- Automatizezi transferul de mijloace fixe și obiecte de inventar între diverse locații/gestiuni;
- Poți adăuga observații operative pe fiecare code de bare scanat;
- Fiecare utilizator va avea drepturi de scanare specifice.
7. Poți adăuga observații operative pe fiecare cod de bare scanat;
8. Fiecare utilizator va avea drepturi de scanare specifice.
Aplicația este personalizabilă în funcție de specificul companiei tale. Pentru mai multe informații și o ofertă de preț, scrie-ne la adresa de email optimall@arobs.com iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.
Folosește soluția Optimall SMIS by AROBS și eficientizează întreg procesul de inventariere din compania ta!