// detalii contact

Hai să vorbim

Adresă

str. Constantin 
Brancusi nr. 78

Vânzări

optimall@arobs.ro

Vânzări

+40741.227.627

Optimall SFA

Optimall Sales Force Automation, o componentă de bază în afacerea ta

Deții o companie producătoare sau de distribuție și îți dorești ca agenții tăi de vânzări să fie mai eficienți în munca lor de zi cu zi?

Există o soluție. Optimall by AROBS a dezvoltat o aplicație de tip SFA care e destinată companiilor din diverse industrii precum distribuție de băuturi, distribuție de produse alimentare și non-alimentare, farmaceutice, materiale de construcții și multe altele. Cu Optimall SFA procesele de vânzare se automatizează, eficientizând și optimizând munca agenților din teren. Soluția este compusă dintr-o aplicație mobilă, care se instalează pe smartphone-urile agenților de vânzări, aplicația BackOffice ce se instalează pe PC-ul companiei și interfațarea cu ERP.

Cu ajutorul aplicației Optimall SFA, agenții de vânzări pot derula acțiuni precum:

➣ transmiterea în timp real a încasărilor, comenzilor, vizitelor și retururilor direct în ERP; ➣ acces la informații detaliate despre articole, stocuri, discount-uri, promoții, solduri, rute etc.; ➣ încasarea soldurilor restante direct la client cu posibilitate de tipărire facturi/chitanțe la o imprimantă termică.

Totodată, managementul companiei, poate efectua următoarele acțiuni folosind aplicația BackOffice:

➣ alocarea routing-ului zilnic pentru agenții de vânzări; ➣ setarea unor politici de prețuri/blocaje pentru fiecare client; ➣ urmărirea comenzilor și încasărilor preluate de către agenți; ➣ alocarea de nomenclatoare pe clienți; ➣ alocarea de nomenclatoare pe produse. agenții de vânzări Optimall SFA îți va ajuta compania să eficientizeze procesele de vânzare într-un mod foarte ușor de folosit. Dacă ai un site pe care îți vinzi produsele, ar putea să te intereseze și aplicația noastră WebAPI care face posibilă sincronizarea automată a magazinului tău online cu ERP-ul companiei. Acest soft preia toate datele din magazinul tău online (stoc, produse, clienți, facturi, comenzi, prețuri) și le sincronizează automat cu programul de contabilitate. Cu ajutorul acestei soluții poți evita erorile în administrarea magazinul tău online și poți reduce timpul de lucru al angajaților prin sincronizarea automată a informațiilor și a datelor. Dacă consideri că una dintre cele două soluții prezentate mai sus se potrivește perfect business-ului tău, nu ezita și contactează-ne la numărul de telefon 0261 202 118 sau scrie-ne la adresa de email optimall@arobs.com pentru a-ți putea oferi mai multe și o ofertă personalizată.