Noul Modul INFORMAȚII CLIENȚI dezvoltat de Optimall!
Procesul de preluare a comenzilor de pe teren de către agenți poate fi greoi și dificil de controlat. Eficiența agenților de vânări fiind limitată de diverse însemnări în diferite agende sau caiete. Aceste informații nu pot fi urmărite în timp real, pot fi cu ușurință omise, iar uneori foile se pot rupe și pierde. În acest caz agentul este pus într-o situație delicată, ajungând să fie tras la răspundere de către superiori. Drept răspuns la aceste inconveniențe, sistemul informatic de automatizare a vânzărilor Optimall SFA pune la dispoziția clienților un nou modul, menit să ușureze munca agenților de vânzări, dar și a supervisor-ilor. Modulul informații clienți oferă agenților de pe teren posibilitatea de a anexa unele informații indispensabile pentru fiecare client în parte direct în aplicația mobilă, contribuind astfel la dezvoltarea datelor cunoscute despre acestia. Odată activat modulul și realizate sincronizările pe terminal, după intrarea în vizită la client, pe lângă tab-urile avute anterior, se va adăuga și cel de “Informație client”. Astfel, printr-un simplu click, este afișată o fereastră având câmpul editabil. Dupa completarea corespunzătoare, documentul este salvat, ca oricare alt document, cu statusul “Nou”, urmând a putea fi trimis către aplicația BackOffice pentru fiecare client în parte. Așadar, concomitent cu sincronizarea de clienți, observațiile completate de agenți sunt sincronizate și ele. Avantajul constă în faptul că, în acest mod, fiecare agent în parte va fi din acest punct de vedere la zi cu informatiile pentru fiecare client din nomenclatorul său. Astfel, agentul de pe teren nu va mai fi nevoit să contacteze permanent un alt angajat aflat la sediu pentru a afla informații suplimentare despre clienții săi. Toate informațiile despre clienți trimise de către agenți de pe aplicația mobilă a solutiei SFA vor fi la dispoziția supervisor-ilor ăn fereastra “Clienți” din aplicația BackOffice, contribuind la optimizarea fluxului informațional, atât pe orizontală, cât și pe verticală, dar și la eficientizarea managementului echipelor de vânzări în vederea satisfacerii clientului.