optimizarea procesului de vânzări

Optimizează procesul de vânzăre prin localizare GPS

Obiectivul nostru fiind optimizarea procesului de vânzăre prin îmbunătățirea monitorizării în timp real, am dezvoltat  două module care vin în extinderea aplicației Optimall SFA. Aceste module au la bază tehnologia de localizare GPS încorporate în tabletele sau smartphone-urile cu sistem de operare Android, utilizare de către agenții din teren.

Modul localizare agenți

Acest modul oferă posibilitatea preluării și afișării pe hartă a coordonatelor pentru fiecare agent. Coordonatele pot fi de 3 tipuri: Vizită – coordonatele se trimit odată cu realizarea unei vizite la un client către agent;  Reale – au rolul de a localiza clientul respectiv, coordonatele fiind trimise o singură dată pentru fiecare client;  Traseu – redau traseul realizat de agentul respectiv, fiind preluate o dată la un interval de timp setat. La activarea acestui modul se setează intervalul orar pe zilele în care se dorește preluarea acestor coordonate pentru agentul respectiv. Coordonatele vor fi expuse pe hartă având o serie de criterii de filtrare a afișării acestor date. Dintr-o listă se poate selecta dacă se dorește afișarea pe hartă a coordonatelor pentru un singur agent sau pentru toți. Totodată vor fi afișați și clienții acestora. Un alt set de opțiuni de filtrare ar fi cel în funcție de interval de timp. Acesta poate fi setat ca un interval de zile, respectiv interval de ore. Pentru o vizualizare mai bună a markerelor afișate, se poate folosi opțiunea Zoom și cea de Navigation, care pune la dispoziție săgeți de navigare ce pot fi folosite pentru deplasarea pe hartă. Modulul de localizare GPS permite trimiterea de rapoarte, în care sunt afișate acele rapoarte ale softului de vânzări Optimall SFA . Acestea țin de localizare: Raport activitate pe locație, Raport clienți fară coordonate și Rapoart istoric coordonate.

Modul blocare în hotspot

Prin acest modul se urmărește o gestionare și urmărire mai bună a locațiilor de unde agenții realizează documente pentru clienții pe care îi vizitează zilnic (facturi, comenzi, etc.). În primul rând, este necesară setarea în aplicația BackOffice a softului de automatizare vânzări a unei raze de acțiune. După preluarea coordonatelor hotspot-urilor pentru fiecare client, agenții aflați pe teren pot fi restricționați în preluarea de documente dacă nu se afla în raza de hotspot setată. Astfel, este permisa doar vizualizarea documentelor realizate de la ultima sincronizare până în acel moment. În cazul în care nu se dorește restricționarea preluării de documente, se poate alege doar opțiunea avertizării directorilor de vânzări asupra faptului că acele documente nu s-au preluat din locația clientului. Etapele constau în localizarea agentului, găsirea coordonatelor, respectiv mesajul de confirmare a aflării în raza de hotspot. Odată intrat în vizită, agentul poate crea documente noi. În cazul în care agentul nu se găsește în hotspot, este afișat mesajul de avertizare. Mesajul de avertizare oferă și informații legate de distanta la care acesta se găsește fata de hotspot. Optimall by AROBS dezvoltă module noi care vin în ajutorul clienților pentru o mai bună automatizare a forței de vânzări.