inventarierea anuală

Inventarierea anuală realizată cu Optimall SMIS

Se apropie cu pași repezi inventarierea anuală pe care orice tip de companie trebuie să o realizeze până la sfârșitul anului. Această etapă pune deseori în dificultate companiile fiind greu de realizat și consumând mult timp.

Echipa Optimall by AROBS a venit în ajutorul companiilor cu o soluție destinată exclusiv inventarierii patrimoniului, Optimall SMIS (Smart Mobile Inventory System). Această soluție este customizabilă și poate fi personalizată în funcție de specificul fiecărei companii în parte.

Pentru o mai bună acuratețe a inventarierii, toate mijloacele fixe și obiectele de inventar din compania ta vor fi etichetate cu un cod de bare unic în vederea scanării lui cu un dispozitiv mobil cu sistem de operare Android.

De ce să apelezi la Optimall SMIS atunci când realizezi inventarierea anuală?

  1. Acest software te va ajuta să automatizezi întreg procesul de inventariere, eliminând astfel erorile umane întâlnite des;
  2. Realizezi inventarierea anuală rapid eficientizând semnificativ timpul;
  3. După finalizarea inventarierii ai acces la un set de rapoarte pre-definite specifice acestui proces;
  4. Ai o evidență clară asupra tuturor mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar;
  5. Ai posibilitatea de a seta drepturi de scanare specifice fiecărui utilizator;
  6. Identifici foarte rapid activele din patrimoniul tău prin scanarea acestora.

Pentru mai multe informații despre această soluție și o ofertă de preț personalizată, nu ezita să ne scrii la adresa de email optimall@arobs.com iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp posibil. 

Ai posibilitatea să achiziționezi o astfel de soluție pentru inventarierea anuală prin Programul național de Digitalizare a microîntreprinderilor, întreprinderilor mici și mijlocii, care oferă fonduri europene în valoare de 150 de milioane de euro pentru companiile care își doresc digitalizare. Pentru mai multe informații despre acest program CLICK AICI.