,,De la implementarea soluției SFA, procesul de încasare și introducerea documentelor s-a scurtat semnificativ” ne declară managerul IT al companiei Magic Tic-Tac, Claudiu Georgescu.
Magic Tic-Tac este o companie înființată în anul 1995. Principala activitate a societății Magic Tic-Tac o reprezintă distribuția și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor. Din anul 2001 compania a început distribuirea în regim Pre-Sales, cu ajutorul agenților de vânzări. Aceștia au apelat la soluția SFA încă din anul 2006. CLIENT: Magic Tic-Tac
INDUSTRIE: Distribuție produse alimentare și nealimentare
SERVICII: Distribuitor și comercializator de produse alimentare și băuturi
SOLUȚIA OFERITĂ: Optimall SFA
Prezentare generală
,,Mă numesc Claudiu Georgescu, sunt manager IT la compania Magic Tic Tac Râmnicu-Vâlcea, companie care activează pe piață din anii 1995. Ca obiect de activitate primară, distribuția de produse alimentare și nealimentare și ulterior procesarea produselor din pește.” https://www.youtube.com/watch?v=-dO0PbOVjU8
1. Care a fost principala problemă cu care v-ați confruntat și care v-a determinat să apelați la soluția Optimall SFA?
,,Principala problemă, până să achiziționăm Optimall SFA a fost timpul de a întocmi documentele, în urma comenzilor primite. Un timp foarte mare, procesarea multor comenzi presupune din partea departamentului financiar mult timp de prelucrare, iar în aceste condiții am apelat la soluția Optimall SFA.”
2. Care a fost motivul pentru care ne-ați ales?
,,În primul rând ați avut un feedback foarte bun de la cei care au achiziționat Optimall SFA, ceea ce ne-a făcut să ne îndreptăm puțin atenția către dumneavoastră. Soluția a fost inițial văzută în altă parte după care am concis și noi că este ceea ce ne trebuie.”
3. Cum v-a ajutat această soluție? Îmi puteți enumera câteva beneficii ?
,,Agenții au avut timp să își trimită comenzile în palierele de orar stabilite, iar departamentul financiar a reușit să proceseze toate documentele trimise prin soluția SFA în ERP-ul nostru. Un alt mare avantaj ar fi partea de încasare. În departamentul financiar s-a simțit încă de la implementarea soluției SFA, faptul că procesul de încasare și introducerea documentelor s-a scurtat semnificativ. Aceasta ne-a permis să generăm încasările direct în programul de contabilitate.”
4. Ce anume v-a plăcut cel mai mult în colaborare cu echipa Optimall? De fapt ce v-a surprins cel mai mult?
,,Oamenii dumneavoastră sunt foarte receptivi la nevoile noastre și profesioniști, ne-au oferit un feedback foarte bun la toate problemele ridicate de noi, ne-au particularizat soluția exact cum ne-am dorit noi, au înțeles fenomenul pe deplin, ceea ce îi felicit.”
5. Veți recomanda soluția Optimall SFA? Dacă da, de ce?
,,Sigur, deja am recomandat-o la câțiva clienți din Râmnicu-Vâlcea, tocmai pentru eficiența, simplitatea și modalitatea ușor de a se lucra cu această soluție.”
Soluția Optimall SFA by AROBS este ceea ce ai nevoie pentru compania ta. Contactează-ne la numărul de telefon: 0264 202 118 pentru o ofertă personalizată după nevoile tale.