,,Odată cu această implementare, am constatat că agenții de vânzări au reușit să acopere mai mulți clienți, deci am crescut productivitatea” ne declară directorul de vânzări de la compania Superfood, Lucian Matei.
Superfood este o companie germano-română cu 25 de ani de experiență, specializată în import achiziții intracomunitare și distribuție, având un portofoliu variat de produse. Aceștia au apelat la soluția Optimall SFA pentru ca agenții de vânzări să reușească să își eficientizeze munca și în același timp să își dezvolte compania. CLIENT: Superfood Company INDUSTRIE: Distribuție produse alimentare și nealimentare SERVICII: Distribuitor de produse farmaceutice și parafarmaceutice,cosmetice, suplimente alimentare, dispozitive medicale și produse destinate utilizării în spitale SOLUȚIA OFERITĂ: Optimall SFAPrezentare generală
,,Numele meu este Lucian Matei, sunt director de vânzări la Superfood Company. Superfood este o companie germano-română, parte dintr-un grup de firme german. Acționarul principal este Johan Georg Hibler. Avem o cifră de afaceri care este în continuă creștere, numărul de angajați anul trecut a fost în jur de 250 de oameni. Suntem împărțiți în 6 filiale la care se adaugă sediul din București. “ https://www.youtube.com/watch?v=BuaJRsqe5JI&t=3s1.Care a fost principala problemă cu care v-ați confruntat și care v-a determinat să apelați la soluția Optimall SFA?
,, Lucrăm împreună cu soluția Optimall SFA din 2004 dacă nu mă înșel. Sunt deja aproape 15 ani de când colaborăm pe această parte, iar la momentul respectiv se simțea o nevoie de dezvoltare, în sensul că noi ne doream să creștem și practic eram limitați de faptul că agenții de vânzări din teren nu reușeau să acopere suficient de mulți clienți pe cât ne-am fi dorit noi. Practic, nu aveau timp să prospecteze piața, aveau nevoie de o sumedenie de timp ca să facă niște activități pe care în mod evident le puteam optimiza și automatiza. De aici a venit dorința de a dezvolta ceva pe partea asta, de aici și colaborarea cu AROBS. La momentul respectiv oricum a fost un pionierat pentru noi și pentru AROBS, iar lucrurile au funcționat. Clar a fost o sinergie și ne-am făcut treaba foarte bine. Iată că după 15 ani, putem spune că a fost un proiect de succes și este în continuare. “2.Care a fost motivul pentru care ne-ați ales?
,, La momentul respectiv practic ambele companii, AROBS și Superfood erau într-un pionierat. Practic am dezvoltat împreună aplicația, cu colegii AROBS. Ne-au oferit suportul și practic, au făcut ceea ce noi ne-am dorit să obținem. Nu a fost o chestiune de a alege pur și simplu, mai degrabă aș zice că am dezvoltat împreună și rezultatul sunt cifrele frumoase pe care le avem azi împreună.”![sistem sfa](https://optimallsfa.ro/wp-content/uploads/2024/03/infografic-superfood-v.0-1024x690.jpg)