Accesează fonduri europene pentru investiții în sistem informatice
In perioada 23.02.2017 – 23.08.2017 puteti accesa Programul Operational Regional 2014-2020, Axa prioritara 2.2, pentru obtinerea finantarii de pana la 90% din costul achizitiei unui sistem informatic, program ce sprijina imbunatatirea competitivitatii IMM-urilor prin crearea si extinderea capacitatilor avansate de productie si dezvoltarea serviciilor, inclusiv sisteme informatice, licente, brevete etc. Programul reprezinta unica sansa de a accesa, in perioada 2014-2020, fonduri nerambursanbile cuprinse intre 200.000 euro si 1 milion euro. Bugetul total pentru aceasta sesiune este de 240 milioane de euro, fiind finantate minim 1200-1500 firme. Criterii de eligibilitate de baza:
- – IMM-uri care realizeaza investitii in mediul rural cu un numar mediu de angajati: 50-249 in 2016
- – IMM-uri care realizeaza investitii in mediul urban cu un numar mediu de angajati: 3-249 in anul 2016
- – Profit din exploatare in anul 2016
- – Vezi Lista domenii eligibile
Cheltuieli eligibile – ajutor de stat – rata finantarii de pana la 70%:
- – Active necorporale: SISTEME INFORMATICE, LICENTE, BREVETE – AMORTIZABILE
- – Lucrari de constructii: construire / modernizare / extindere a spatiilor de productie / servicii
- – Achizitionare miijloace fixe corporale: echipamente tehnologice; instalatii de masurare; mobilier
- – Instalatii / echipamente pentru eficienta energetica + surse regenerabile
Cheltuieli eligibile – minimis – rata finantare de 90% pentru consultant, proiectare. Mai multe informatii privind conditiile de accesare a programului sunt disponibile in Ghidul solicitantului sau pe www.inforegio.ro
De ce sa alegeti solutiile Optimall? (SFA, MobInv, BI, Location, Logistic)
In mediul actual sistemele informatice au devenit instrumentul prin intermediul caruia pastrezi un grad ridicat de competitivitate si optimizezi costurile companiei, de aceea investitiile in tehnologie sunt tot mai mult o necesitate. Optimall pune la dispozitia intreprinderilor care vizeaza un management modern si performant al afacerii o gama de solutii software dedicate automatizarii si mobilitatii business-urilor, care sa-ti ofere un flux fluid al activitatilor de la depozit pana la clientii finali, transparenta, strategii inteligente create pe baza informatiilor de acuratete, productivitate crescuta si, bineinteles, clienti multumiti. Avand o experienta de peste 14 ani in dezvoltarea si perfectionarea de solutii informatice structurate pe ultimele tehnologii si tendinte (SFA, WMS, Business Intelligence, managementul livrarilor, sistem software de localizare si monitorizare al angajatiilor de pe teren, sistem de optimizare a rutelor), Optimall va asigura:
- – o imagine de ansamblu si control asupra tuturor proceselor desfasurate in oricare department al companiei voastre;
- – beneficiile integrarii unor sisteme complexe, achizitionate de la un singur furnizor, fiind oferite atat solutii informatice, cat si echipamente necesare desfasurarii activitatilor specifice (imprimante termice, scanere coduri de bare);
- – aplicatii concepute modular care ofera o mare flexibilitate in realizarea functionalitatilor, inclusiv posibilitatea unei dezvoltari ulterioare;
- – plan de servicii personalizat pentru afacerea dumneavoastra;
- – o relatie transparenta cu clientii nostri, bazata pe o comunicare eficienta, sfaturi practice, precum si service de mentenanta si suport tehnic de calitate
- – cresterea productivitatii, reducerea erorilor umane si diminuarea costurilor.