Tehnologia joacă un rol important în evoluția companiilor producătoare, cum este și cazul CIA Aboliv, care a ales să automatizeze forța de vânzări cu ajutorul Optimall SFA by AROBS. Companie cu capital 100% românesc, CIA Aboliv este cel mai mare producător de mezeluri din Transilvania. Povestea producătorului a început ca o afacere de familie în anul 1992, ca o dorință de a oferi cele mai bune preparate pentru mesele luate alături de cei dragi. În prezent, a ajuns la peste 400 de angajați și la o cifră de afaceri de peste 35 mil. euro. CIA Aboliv realizează produse din carne de înaltă calitate cu ajutorul celor mai noi tehnologii de fabricare. Datorită laboratoarelor moderne, există siguranța că produsele nu conțin urme de gluten sau soia și întrunesc normele de siguranță alimentară pentru a oferi clienților preparate de calitate. Din motivația de a dezvolta afacerea la cele mai înalte standarde, CIA Aboliv a integrat, pe lângă aparatura modernă din fabrică, și instrumente digitale care asigură eficientizarea proceselor de distribuție. Astfel, echipa a ales să adopte soluția Optimall SFA by AROBS. Alin Blenche, director de vânzări CIA Aboliv (Sursă foto: Facebook.com) Departamentul de vânzări al companiei economisește timp în preluarea și procesarea comenzilor, regăsind toate informațiile într-o singură aplicație. Mezeluri precum Apetit, Brio, Salinate și PitiCup ajung direct de la producător în magazine cu ajutorul echipelor de distribuție care folosesc Optimall SFA. Astăzi, poți să afli mai multe despre utilitatea aplicației în business direct de la directorul de vânzări al companiei CIA Aboliv, care ne-a oferit câteva perspective despre rolul Optimall SFA în companie.
Despre companie și reprezentantul CIA Aboliv
Suntem printre cei mai mari producători de preparate din carne marca BRIO cu distribuție tradițională în Transilvania, Banat și acoperire națională pe lanțurile de SMK. Sunt director vânzări din 2006, de când a fost dată în funcțiune noua fabrică la standarde europene cu capacitate de 20T producție/zi, ne mărturisește Alin Blenche, directorul de vânzări CIA Aboliv.
Cum era înainte să folosiți Optimall SFA? Ce provocări ați întâmpinat în cadrul firmei CIA Aboliv și v-au determinat să alegeți soluția noastră?
La începuturi, foloseam metoda clasică, mai exact comenzi și încasări scrise, urmând dezvoltarea unui soft pe telefoane care permitea preluarea comenzilor sub forma de centralizator cu istoric și vizualizarea facturilor.
Ce s-a schimbat în cadrul firmei CIA Aboliv de când folosiți Optimall SFA? Ce beneficii vă aduce aplicația?
Trecerea la Optimall a fost un adevărat succes pentru noi, având posibilitatea folosirii unui volum mai mare de informații, mult mai bine structurate, urmate de rapoarte. Implementarea sistemului a adus beneficii majore, în special scurtarea timpului de preluare a comenzilor, încasărilor și procesarea lor de către agenți. Dacă înainte totul se făcea cu pixul pe hârtie, acum totul merge direct în sistemul operat de pe device-urile agenților. Aproximez 50% din acest timp recuperat de care agentul se poate folosi pentru a mări volumul de vizite la clienți. Un alt beneficiu ar fi corectitudinea datelor, acestea fiind operate direct în sistem nu există erori. Toate aceste beneficii au optimizat întregul proces de vânzare, respectiv cel financiar și logistic în cadrul CIA Aboliv.
Care este funcționalitatea favorită din Optimall SFA și de ce?
Încă de la începuturi, am cerut implementarea unui istoric de vânzări pe articol, acesta neexistând la momentul respectiv în aplicație. Consider că această funcție a ajutat cel mai mult la creșterea vânzărilor în bătălia care era pe piață pentru diversificarea sortimentelor și menținerea lor. Încasările operate în sistem și listarea lor pe imprimanta termică este a doua cea mai utilă funcționalitate, deoarece agenții au recuperat foarte mult timp la încasarea facturilor, timp care se poate folosi în multe alte activități specifice vânzării.
Ce vă place cel mai mult în colaborarea CIA Aboliv cu echipa Optimall by AROBS?
Echipa Optimall este grozavă, iar în decursul anilor am ținut legătura cu mai multe persoane. Dar, întotdeauna au fost prompți, s-au ocupat de toate detaliile cerințelor avute, chiar dacă unele păreau inedite la început. Până la urmă, a ieșit ce trebuia și unele cred că au ajuns să fie implementate la nivel de Optimall.