Echipa Optimall by AROBS lansează o nouă versiune a modulului Catalog Produse, un modul suplimentar al soluției Optimall SFA. Optimall SFA (Sales Force Automation) reprezintă o soluție destinată exclusiv agenților de vânzări care realizează zilnic vizite la clienți. Agenții de vânzări au posibilitatea de a trimite în timp real încasările, comenzile și vizitele direct în ERP-ul companiei. Totodată, aceștia au posibilitatea de a încasa direct la client cu posibilitatea de a tipări facturile/chitanțele la o imprimantă termică precum este imprimanta Optimall Print SUP 80.
Modulul Catalog Produse oferă posibilitatea creării unui catalog virtual de produse eliminând astfel cataloagele fizice ce trebuie folosite zilnic în activitate de vânzare.
De ce să folosești acest Modulul Catalog Produse?
- Poți atașa o imagine fiecărui articol prin intermediul aplicației Back Office, în fereastra catalog;
- Poți seta dimensiunea imaginilor;
- Poți vizualiza întregul catalog de produse atât separat, cât și în timpul creării comenzii, astfel agentul poate arăta clientului imaginea produsului fără să iasă din comandă. Butonul Catalog este atașat articolului doar în cazul în care există imagine;
- În meniul Catalog, agentul are posibilitatea să arate clientului toate pozele articolelor sau poate filtra produsele afișate după grupe, producători, poate căuta un anumit articol și vizualiza detalii despre acesta.
Dacă îți dorești să afli mai multe informații despre modulele soluției Optimall SFA, scrie-ne la adresa de email optimall@arobs.com sau contactează-ne la numărul de telefon 0748 158 881.