Optimall Logistic este un sistem informatic care asigură optimizarea rutelor și automatizarea procesului de livrare.
Optimall Logistic este adresat companiilor care dețin o rețea proprie de șoferi livratori și care efectuează rute zilnice la clienți pentru livrarea mărfii.
Șoferii livratori utilizează smartphone-uri/tablete cu sistem de operare Android, iar prin intermediul acestora primesc informații în timp real despre comenzile care urmează să fie livrate clienților.
Optimall Logistic ajută șoferii la optimizarea rutelor oferindu-le acces permanent la informații despre:
– portofoliul de clienți și situația soldului pentru fiecare client în parte;
– date generale despre fiecare client (adresă, cod fiscal, nr. registrul comerțului, persoană de contact, scadența implicită, credit acordat de vânzare și multe altele);
– localizarea adresei unui client pe hartă;
– geocodarea locației unui client direct din aplicație (preluarea coordonatelor locației clientului);
– navigare către locația unui client cu ajutorul aplicației Hărți a smartphone-ului sau tabletei;
– posibilitatea de apelare telefonică direct din aplicație (dacă clientul respectiv are înregistrat un număr de contact);
– situația clientului vizat (valoare sold, număr restanțe, încasări anterioare și multe altele) .
Soluția noastră este compusă din 3 elemente:
- Aplicația mobilă Optimall Logistic Mobile care se instalează pe smartphone-ul/ tableta șoferului livrator;
- Aplicația Optimall Logistic WEB;
- Interfațarea cu programul de contabilitate ERP sau preluarea datelor din diverse surse.
Funcționalitățile soluției Optimall Logistic:
- Web Home
- posibilitatea de vizualizare a listei de livratori (șoferi) definiți anterior;
- pentru fiecare șofer se poate vizualiza ultima locație (GPS) transmisă de către terminalul mobil (telefon sau tabletă) din dotare;
- pentru fiecare livrator (șofer) se poate vizualiza și lista de clienți (adrese) alocată, iar pentru fiecare client se poate vizualiza locația pe hartă unde se regăsește;
- filtre disponibile: coordonate de tip Traseu, Vizită, Clienți, Data;
➣Traseu = coordonate preluate din terminalul șoferului de pe traseul acestuia
➣Vizită = coordonată de tip vizită la un client
➣Clienți = locația clientului, acolo unde a fost geocodat
- PDA
- posibilitatea de vizualizare a șoferilor setați;
- posibilitatea de adăugare a unui șofer nou.
- Clienți
- Posibilitatea de a importa din ERP sau din xls nomenclatorul total de clienți;
- Posibilitatea de a aloca fiecărui șofer o listă de clienți;
- Posibilitatea de vizualizare a clienților alocați fiecărui șofer sau a tuturor clienților.
4. Documente
- posibilitatea de vizualizare a tuturor documentelor trimise de către șofer de pe terminalul mobil
- afișare documente cu status aferent;
- Rutare
- posibilitatea de a edita trasee: creare de treaseu nou/editare/ștergere;
- posibilitatea de a seta pentru fiecare client în parte intervalul de vizitare și timpul de staționare;
- posibilitatea de a gestiona mașinile utilizate;
- posibilitatea de a încărca din ERP sau dintr-un fișier xls documentele care trebuie livrare într-o anumită perioadă de timp.
Dacă îți dorești o soluție care să îți optimizeze rutele și să îți eficientizeze munca apelează cu încredere la soluția Optimall Logistic!
Ușurează-ți procesele logistice cu un software de tip TMS, Optimall Logistic by AROBS.