Cu o aplicație destinată agenților de vânzări, compania Electric Valcor a reușit să eficientizeze munca reprezentanților din teren folosind vânzarea Pre-Sale.
Compania Electric Valcor folosește în prezent trei soluții oferite de noi: Optimall SFA, aplicația destinată agenților de vânzări care le asigură optimizarea vânzărilor în regim Pre-Sale, Optimall WMS pentru o mai bună gestionare a depozitului pe care îl dețin și soluția Optimall Logistic care îi ajută pe cei 6 șoferi livratori să efectueze încasări direct la clienții cărora le livrează marfa.
CLIENT : Electric Valcor
INDUSTRIE: Distribuție materiale de construcții
SERVICII: Distribuitori de materiale de construcții și amenajări
SOLUȚII OFERITE: Optimall SFA, Optimall WMS, Optimall Logistic
Prezentare generală
Electric Valcor este o companie înființată în anul 2005 care se ocupă cu distribuția materialelor de construcții și amenajări, având un portofoliu de peste 900 de clienți. Principalele categorii de produse pe care aceștia le distribuie sunt următoarele: scule și unelte, vopseluri și izolații, feronerie, instalații electrice, instalații sanitare etc.
Provocare
Compania Electric Valcor avea nevoie de o soluție prin care să eficientizeze munca agenților din teren, care realizează vânzări în regim Pre-Sale. Totodată își doreau să aibă un istoric clar al fiecărui client în parte și să poată țină evidența produselor în funcție de termenul de valabilitate și stoc.
Având un depozit generos, aceștia își doreau să aibă o evidență clară a tuturor produselor și să realizeze recepția mărfurilor mult mai ușor. Pentru șoferii care realizează curse zilnic a fost nevoie de o soluție care să îi ajute să încaseze facturile direct la client.
Am avut plăcerea de a vorbi personal cu domnul Octavian Corici, administratorul companiei Electric Valcor.
1.Care au fost problemele cu care v-ați confruntat și care v-au determinat să apelați la soluțiile noastre?
,,Având o companie care se ocupă cu distribuirea materialelor de construcții și amenajări, eram în căutarea unor soluții software care să ne automatizeze procesele de vânzare și distribuție și nu în ultimul rând, să ne ajute să ne gestionăm depozitul. Fiind o piață atât de mare care oferă soluții de automatizare, am realizat mai multe căutări până când am constatat că echipa Optimall by AROBS ne poate oferi 3 soluții care să automatizeze procesele dorite de noi.“
2. Care a fost motivul pentru care ne-ați ales?
,,V-am ales deoarece am realizat că echipa Optimall poate personaliza soluțiile exact pentru nevoile noastre având mereu suport tehnic pentru orice problemă întâmpinată.”
3.Cum v-au ajutat aceste soluții? Îmi puteți enumera câteva beneficii câștigate după implementarea soluției?
,,Aplicația destinată agenților de vânzări, Optimall SFA, i-a ajutat pe colegii noștri de pe teren, în număr de 7, să realizeze vânzarea produselor noastre în regim Pre-Sale într-un timp foarte scurt. Optimall WMS și Optimall Logistic s-au completat foarte bine între ele, ajutându-ne ca recepția mărfurilor și încasarea facturilor direct la clienți să fie realizată într-un mod mult mai ușor și mai eficient.”
4. Ce anume v-a plăcut cel mai mult în colaborarea cu echipa Optimall?
,,Promptitudinea de care au dat dovadă mereu la rezolvarea tuturor problemelor avute de noi. Aceștia au fost mereu deschiși noilor noastre nevoi și au avut mereu grijă ca totul să decurgă în bună regulă.”
5. Dacă ați renunța la soluțiile noastre, care departament ar avea cel mai mult de suferit?
,,Cu siguranță departamentul de vânzări. Aplicația destinată agenților de vânzări a fost ceea ce am avut nevoie pentru a putea crește vânzările cu ajutorul reprezentanților din teren. Istoricul comenzilor și prioritizarea produselor prin Modulul Colorare Articole sunt până și astăzi principalul ajutor când vine vorba de vânzările în regim Pre-Sale.”
6.Cât a durat până v-ați acomodat cu noile soluții?
,,Ne-am acomodat foarte repede cu fiecare soluție în parte. Aceste aplicații sunt foarte ușor de folosit și foarte intuitive când vine vorba de funcțiile lor.”
7. Veți recomanda soluțiile noastre? Dacă da, de ce?
,,Bineînțeles. Consider că orice companie care deține un depozit, realizează curse zilnice la clienți și mai ales care deține o flotă de agenți de vânzări are nevoie de soluții software de automatizare pentru a putea eficientiza fiecare proces în parte.”
Automatizează toate procesele care sunt întreprinse în compania ta cu soluțiile oferite de Optimall by AROBS.