SFA

Optimall SFA a venit în ajutorul companiei Misavan

Optimall SFA a ajutat compania Misavan să își automatizeze forța de vânzare. Optimall SFA a fost soluția de care aceștia au avut nevoie pentru a putea crește eficiența volumului de muncă.

Automatizarea forței de vânzări nu se putea întâmpla fără SFA. Optimall SFA este un sistem informatic ce asigură automatizarea forței de vânzări. Optimall SFA le oferă agenților acces permanent la informații actualizate despre comenzi, retururi, stocuri etc.

Prezentare Generală

Misavan este o companie cu capital integral românesc ce activează în domeniul distribuției si producției de articole de menaj și soluții complete de igienă și curățenie. Compania Misavan se mândrește cu un portofoliu de peste 350 de produse marcă proprie. Ei își ghidează activitatea după două direcții de business principale – retail și professional. Colaborează cu peste 3000 de societăți din țară și străinătate. Deține 5 depozite regionale situate în Iasi, Suceava, Vaslui, Brăila, București și Cluj. Toate acestea sunt coordonate de către depozitul central de la Miroslava, Iași, unde se desfășoara activitatea cross-docking și de producție.

CLIENT: Misavan 
INDUSTRIE: Distribuitor de Produse Neperisabile 
SERVICII: Furnizori de produse profesionale și soluții complete de curățenie
SOLUȚIA OFERITĂ: Optimall SFA

Provocare

Inițial, Misavan și-a orientat activitatea către distribuția de produse de menaj pentru consumatorii de retail din zona județului Iași. În 2011 a început procesul de construcție a brandului propriu și de, dezvoltare a producției la o parte dintre articolele din portofoliu.  Conștienți de faptul că motorul dezvoltării Misavan este dat de forța de vânzare, flota de distribuție și portofoliul de produse comercializate, acest lucru i-a determinat pe manageri să se gândească serios la investirea într-o tehnologie integrată de automatizare a forței de vânzări capabilă să țină pasul cu noile nevoi, care să eficientizeze întregul proces de vânzare și să faciliteze controlul resurselor companiei. În 2012 s-a mărit echipa de vânzări de la 14 la 40 de persoane. Așadar, Misavan a apelat din nou cu încredere la serviciile profesionale oferite de Optimall SFA. Ei au renunțat la sistemul PALM OS în favoarea inovativului SFA. Acest fapt a dus la automatizarea forței de vânzări într-un timp foarte scurt. Reducerea timpului de distribuție, creșterea productivității și satisfacția cliențiilor au fost principalele obiective ale automatizării forței de vânzări. Compania de distribuție și producție de articole și soluții de curățenie a continuat să se extindă, ceea ce a dus, în scurt timp, la resimțirea nevoii de adaptare la cerințele pieței. „Suntem deschiși noilor provocări, dorim să le fim alături și să evoluăm împreună cu partenerii și colaboratorii noștri, iar pentru că am simțit din plin beneficiile utilizării soluției profesionale de optimizare a forței de vânzări oferite de Optimall SFA, am decis să continuăm această relație prosperă începută cu 7 ani în urmă.”– a declarat domnul Ciprian Otea, Directorul General Misavan Trading SRL.

Soluția oferită de Optimall SFA

Analizând, necesitățile actuale ale companiei Misavan, specialiștii Optimall SFA au căzut de acord asupra implementării a încă doi pași importanți. În primul rând, s-a optat pentru extinderea soluției cu 4 noi module. Aceste module vor răspunde tuturor cerințelor specifice formulate de managementul Misavan.  – Cei 50 de agenți de vânzării sunt un element cheie în activitatea companiei Misavan. Astfel s-a dorit o echipă dedicată, dornică de provocări și motivată în atingerea obiectivelor individuale de vânzare. În acest sens, modulul target a fost selecționat datorită avantajului de a oferii bonusuri în funcție de realizarea diferitelor categorii de target-uri setate pentru fiecare agent de vânzări în parte.  – Misavan a dezvoltat o varietate de game de produse special adaptate pentru fiecare tip de necesitate. Acest lucru ne-a determinat să optăm în favoarea introducerii modulului catalog produse. Acest modul a facilitat prezentarea clienților a ofertei de produse din portofoliu sub formă unui catalog de imagini. Totodată a oferit un aspect profesionist al prezentării agentului de vânzări în fața clienților. forței de vânzări –  Pentru a demonstra respectul pentru cei care susțin progresul companiei, Misavan dorește să le ofere soluții unice și ușor accesibile. Modulul Mercantizare a venit în ajutorul automatizării forței de vânzări și a ajutat la culegerea informațiilor valoroase din piață.  Modulul Client Nou contribuie la eficientizeazarea forței de vânzări, permițând agentului crearea, direct pe terminal, a unui client nou. Acesta introduce anumite date ale clientului și intrarea în vizită la acesta. Totodată poate crea documente noi și poate trimite informații către sistemul de gestiune.

Feedback-ul Clientului

  • Inițial, „Standardizarea și simplificarea proceselor specifice vânzării, posibilitatea de a gestiona și controla în timp real activitățile echipei de vânzări și, implicit, îmbunătățirea timpilor, condițiilor și mijloacelor de livrare a produselor către partenerii de afaceri au fost posibile prin implementarea unui sistem informatic modern și flexibil. Afacerea s-a maturizat, brand-ul Misavan a luat amploare, iar poziția strategică pe piață și rezultatele financiare ale companiei s-au îmbunătățit considerabil. Suntem recunoscători că, în acest drum spre succes și în realizarea obiectivelor strategice, un rol semnificativ 
  • l-a avut, și continuă să aibă, acest parteneriat eficient de lungă durată cu Optimall SFA, bazat pe comunicare, respect, încredere și profesionalism.” declară domnul Ciprian Otea, Directorul General Misavan.
  •  

Optimall SFA by AROBS îți poate eficientiza și ție procesul de vânzare. Click AICI pentru o ofertă personalizată.