Optimall by AROBS

Profită de avantajele și beneficiile soluției Optimall SFA!

Profită de avantajele și beneficiile soluției Optimall SFA!

Utilizarea soluției de automatizare a vânzărilor Optimall SFA by AROBS aduce o gamă vastă de avantaje și beneficii tuturor părților implicate în procesul de vânzare:

Directorul de vânzări:
– are control asupra agenților de vânzări prin vizualizarea reperelor orare ale vizitelor acestora: cunoaște timpul de staționare al unui agent la un client și timpul între două vizite la clienți;
– elimină fraudarea prin posibilitatea de control (verificare vizite, livrări etc);
– are posibilitatea de a optimiza traseele de distribuție (economii la uzura mașinii,combustibil și timp), poate avea rapoarte despre comenzile/încasările unui anumit agent pe o anumită perioada de timp;
– are posibilitatea de a face analize pe diverse zone în care activează echipe de vânzări diferite.

Agenții de vânzări:
– pot prelua comenzile și încasările mult mai repede și mai eficient;
– economisesc timpul cu predarea comezilor, încasările la sfârșitul zilei;
– pot consulta stocul pentru articolele vândute;
– au acces la datele cu privire la soldul clienților;
– pot urmări încasările clientului;
– agenții care practică Van-Sales pot lista facturi din mașină;
– rapoartele specifice agenților se completează implicit (automat din PALM).

Agenții de merchandising:
– pot prelua date de la clienți cu privire la poziționarea articolelor pe rafturi;
– pot urmări în timp evoluția mărfii proprii în raport cu cea a concurenței;
– pot urmări prezența produselor concurenței.

Serviciul contabilitate:
– va avea automat transferate comenzile și încasările agenților în programul de contabilitate;
– va prelua comenzile pe tot parcursul zilei, nu doar seara, la venirea agenților;
– va putea factura la un simplu click;
– elimină probabilitatea de a greși un preț sau de a factura alt produs;
– poate trimite facturile la depozit progresiv, pe măsură ce vin comenzile;
– controlează colectarea banilor în orice moment al zilei.

Serviciul de depozitare și livrare:
– vor prelua comenzile pe tot parcursul zilei, nu doar seara, la venirea agenților;
– poate livra marfa operativ, în aceeași zi, și progresiv, pe măsură ce sosesc comenzile;
– cunoaște situația stocurilor în orice moment și va putea oferi alternative în cazul unor comenzi care nu sunt în stoc.

Un software de automatizare a vânzărilor îți oferă avantaje care îți permit să te concentrezi pe creșterea afacerii. Astfel, vei economisi timp prin eliminarea sarcinilor repetitive și vei asigura un context ideal pentru vânzări rapide si afaceri productive.