top-gel

Top Gel – Distribuitor Înghețată [VIDEO]

Am lucrat cu 5h mai puțin în plin sezon datorită soluției Optimall SFA!

“Timpul de lucru al agenților s-a redus cu 5 ore în plin sezon”, nu o spunem noi, o spune directorul companiei Top Gel, Viorel Olaru, unul dintre clienții noștri. Și acesta este doar unul din beneficiile oferite de Optimall SFA oricărei companii cu activitate bazată pe distribuție, producție și vânzare B2B.

Top Gel este o companie cu o experiență de peste 20 de ani în producția și distribuția de înghețată, fapt ce o plasează în topul producătorilor de nișă de pe piața din România. Totodată va fi și prima poveste de succes pe care v-o dezvăluim din seria #BeOptimall  dedicată clienților noștri utilizatori ai aplicației Optimall SFA Android.

CLIENT: Top Gel

INDUSTRIE: Distribuitor de înghețată

SERVICII: Producător și distribuitor de înghețată

SOLUȚIA OFERITĂ: Optimall SFA

Problemele întâmpinate de managementul companiei Top Gel se “datorau erorilor umane şi  timpului pierdut în procesarea documentelor precum şi lipsei deţinerii unui control sporit al activităţii  agenţilor (213 persoane) de pe teren..”, ne-a declarat Olaru Viorel (Director General, Top Gel).

1. Care au fost problemele cu care v-ați confruntat și determinat să alegeți soluția SFA?

  • Olaru Viorel: ,,În mod special nu am avut o problemă. Am vrut să îmbunătățim activitatea. Scriau facturile cu pixul și calculatorul și pierdeau mult timp.”

2. Care este motivul pentru care ne-ați ales?

Olaru Viorel: ,,Am crezut în voi. La noi nu sunt în Dolj atât de dezvoltați cei care se ocupă cu partea de IT. Și atunci am considerat ca să mergem pe AROBS.”

3. Cum v-a ajutat această soluție?

  • Olaru Viorel: ,,Ne-a ajutat foarte mult această soluție. S-a diminuat timpul de lucru, timpul de facturare. Pe partea financiar-contabilă , contabilele lucrează mai puțin. Factura iese în timp real, chitanța în timp real, monetarul. Lucrurile au mers foarte, foarte bine.”

4. Ce v-a plăcut cel mai mult la în colaborarea cu echipa Optimall?

  • Olaru Viorel: ,,A funcționat cum ne-am dorit noi.Adică a fost foarte bine și ne-am dat seama că am făcut o alegere foarte bună implementând sistemul.”

5. Veți recomanda această soluție? De ce?

Olaru Viorel: ,,Cu siguranță.  Pentru că te ajută foarte mult și poți să urmărești foarte bine agenții de vânzări, să ai o situație în timp real.”

Soluția la problemele enumerate anterior s-a dovedit a fi instalarea softului OptimallSFA Android Van-Sales, pe terminalele mobile ale agenților. Prin intermediul acestora agenții pot transmite în timp real comenzile, vizitele efectuate, încasările realizate cât și retururile făcute direct în sistemul de gestiune (ERP).