stiri
În sales management nu vinzi! Ce înseamnă de fapt managementul vânzărilor?

În sales management nu vinzi! Ce înseamnă de fapt managementul vânzărilor?

Să ne întoarcem în urmă cu 60 de ani. Imaginează-ți că te ocupai de un întreg departament de vânzări. Răsfoiai revista Harvard Business Review, iar privirea ți s-a oprit asupra unui titlu tranșant: Sales managers must manage sau Managerii de vânzări trebuie să… managerieze. Afli surprins că ar trebui să dedici mai puțin timp vânzărilor și să îți aprofundezi […]

Studii de Caz
Solina România & Optimall Logistic

Solina România & Optimall Logistic – povestea parteneriatului nostru

Povestea Solina România, unul dintre cei mai importanți parteneri ai industriei alimentare, a început în urmă cu peste 20 de ani.  Astăzi, compania este în plină dezvoltare națională și internațională. Solina  România reprezintă una dintre poveștile de succes în care parteneriatul dintre cele două companii a dus la rezultate de căre suntem mândri; AROBS, prin divizia […]

stiri

Pașii vânzării – partea a II-a. Atragerea clienților și digitalizarea

Probabil ai aflat deja că datorită aplicațiilor de automatizare precum SFA, integrare ERP, WMS sau optimizare rute poți automatiza o treime din operațiunile de vânzare. Despre asta și despre pregătirea înainte de pașii vânzării am vorbit în articolul anterior. Acum putem începe să parcurgem cei șapte pași și să-i filtrăm prin prisma tehnologiei. În această parte îi vom aborda pe primii trei, care […]